anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy minęło 30 dni a Allegro nie rozpatrzyło reklamacji?

HDCpl
#1 Nowicjusz#

Jak w temacie. Co zrobić gdy allegro nie odpowiada na reklamacje? Minęło 30 dni i nie mam żadnej odpowiedzi. Zwróciłam zakupiony towar 02 grudnia poprzez Allegro One, które zagubiło przesyłkę i nigdy nie dotarła do sprzedawcy, co udokumentowane jest w dyskusjach na allegro oraz w mailach, w których allegro przyznaje, że rzeczywiście paczka zaginęła. Jest to zakup za ponad pięćset złotych, których nie mam zamiaru allegro podarować. Sprawa jest jasna i powinna być w tym przypadku rozwiązana natychmiastowo, a pieniądze zwrócone, a tym czasem ze strony Allegro cisza. Pisałam do nich 20 stycznia, na co  natychmiast odpisali, że nie minęło jeszcze 30 dni, więc mam spokojnie czekać. I doczekałam się tych 30 dni. I NIC ! CISZA! Czy ktoś miał podobny problem? Ile jeszcze poczekać zanim podejmę dalsze kroki prawne?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

bosek_2804
#12 Orędownik#

Prawnik, Sąd, Gruzini.

Allegro działa w systemie "nie mamy Twojego płaszcza i co nam zrobisz". 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  właśnie dlatego nie warto brać tego przewoźnika, bo oni są stroną.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

Oni już dawno temu wykluczyli straty spowodowane tą metodą wysyłki z projecta... Żaden sprzedający ich nie poleca. Sprzedający muszą tę metodę dodawać jak chcą ze smartem wysyłać, bez tego na firmowym koncie smarta nie będzie. A potem modlą się by nikt tego nie wybierał, bo żadna przyjemność co chwilę odpowiadać mocno wkurzonym klientom... A niestety wielu z nich zamiast winić winnego to ocenia sprzedawcę. Naszykuje paczkę od razu, dalej nie ma wpływu, a potem zbiera ochrzan i negatywy...

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@HDCpl

WW przypadku reklamacji z tytułu zaginięcia przesyłki, przewoźnik ma 30 dni na odpowiedź, licząc od dnia następującego po upływie terminu po upływie którego przesyłkę uznaje się za zaginioną. W przypadku większości firm kurierskiech, przesyłkę uważa się za zaginioną, jeżeli nie dotarła ona w ciągu 30 dni.

Jeżeli nadałeś 2 grudnia 2024, to za zaginioną zostanie ona 3 stycznia 2025. Reklamację można zgłosić 4 stycznia i od tego dnia liczymy 30 dni na odpowiedź. Czyli musisz dostać odpowiedź najpóźniej do 4 lutego 2025.

Ps. 25 i 26 grudnia oraz 6 stycznia nie wliczają się do terminu.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@pecela "Ps. 25 i 26 grudnia oraz 6 stycznia nie wliczają się do terminu." - dlaczego? Czy przypadkiem wyłączenie dni ustawowo wolnych nie dotyczy tylko przesyłek powszechnych - na doręczenie których jest ustawowo 14 dni? (usługę powszechną świadczy tylko PP)

oznacz moderatorów