Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie otrzymałam przesyłki, a w szczegółach przesyłki widnieje adnotacja że sprawa została załatwiona. tylko jak, bo nie miałam żadnej konkretnej wiadomości emailowej odośnie, gdzie znajduje się przesyłka i co za kurier ją niby dostarczał. Nie mogłam przekierować przesyłki, żadnej wiadomości od kuriera. W drodze jest druga przesyłka od tego samego dostawcy. nie wiem co z nią będzie, czy nie to samo. Chciałabym zwrot pieniędzy i żadnego kontaktu z takim sprzedającym.
Jako kupujący nie musisz się tak bardzo obawiać ,jesteś chroniony przez POK .W razie problemów możesz rozpocząć dyskusję ze sprzedawcą a to szybko przynosi odpowiedź .
@danutachaberek5 Od tego są Dyskusje; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Otwórz ją i ze sprzedającym to wyjaśnij. To on odpowiada względem Ciebie za przesyłkę do momentu, w którym ją otrzymasz. W Dyskusji możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro.
@danutachaberek5 jeżeli chodzi o zamówienie nr. e6e31131-6817-11ec-bd1a-8d20b8a73fa3 to w szczegółach jest informacja o załatwieniu sprawy, ponieważ zakończyłaś dyskusję ze sprzedającym. Czy chcesz abym poprosiła w Twoim imieniu o jej wznowienie? Będziesz mogła wyjaśnić sprawę ze sprzedającym i w razie potrzeby poprosić o naszą pomoc.
Jak zakończyłeś dyskusję ze sprzedającym to złóż wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index