Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ bardzo proszę o pomoc.kupilam śniegowce okazały się za małe więc zwróciłam.sprzedajacy nie chce oddać pieniędzy więc otworzyłam dyskusję i zapewnił że odda jednak nie oddał a ja naiwna zamknęła za wcześnie dyskusję i ukryłam zakup.serdecznie proszę o pomoc.
@Client:89874980 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy 🙂
Zamówienia nr 8d2dc020-53c2-11ed-8f2d-f5448af7c9d7 (nie opłacone i anulowane) oraz nr c195bc50-53c2-11ed-b8e1-4f3d8ab906b6 (w jego sprawie prowadziłaś dyskusję, jednak nie widzę, aby został zgłoszony zwrot) są już widoczne w Twojej zakładce.
Nie odznacza się dyskusji jako rozwiązaną do czasu ostatecznego rozwiązania sporu(zwrotu środków) nigdy, wielokrotnie pisaliśmy o tym tu na forum.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ zakończyłam za wcześnie dyskusję okazuje się że trafiłam na bardzo nieuczciwego sprzedawcę a ja naiwna po jego zapewnieniach że zwróci koszta oznaczylam jako rozwiązana dyskusję.prosze o odznaczenie dyskusji tak żebym mogła ją rozpocząć.setdecznie dziękuję.chodzi o śniegowce.
@Client:89874980 nie mam możliwości ponownego otwarcia dyskusji, dlatego napisz proszę o jaki numer zamówienia chodzi. Domyślam się, że dotyczy to zamówienia nr c195bc50-53c2-11ed-b8e1-4f3d8ab906b6, dyskusja była prowadzona, jednak zakończyłaś ją ponieważ jednak zdecydowałaś się zachować buty, czy pisałaś później innymi kanałami do sprzedającego z informacją, że rezygnujesz z zamówienia i odpisał, że zwróci środki, a tego nie zrobił?
Nie widzę zgłoszonego zwrotu do tego zamówienia, a dyskusja została zakończona gdy napisałaś, że zatrzymujesz zamówienie, więc potrzebuję więcej informacji, aby doradzić co zrobić.