
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zwrot towaru - towar niezgodny z umową
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Zuzi1 Otworzyć spór, zgłosić problem i poprosić tam o pomoc Allegro. Domagać się wymiany na towar oryginalny lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztów odesłania. Wymiana także na koszt sprzedawcy. Powołać się na rękojmię.
Spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Spór na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Gdyby spór nie przyniósł rozwiązania, zamknąć go po 14 dniach jako NIEROZWIĄZANY i złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
, który obejmuje także podróbki. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niezależnie od tego od kogo kupiłeś zawsze możesz złożyć reklamacje, najlepiej z tytułu rękojmi. Są także takie mechanizmy jak dyskusją, POK.