Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wylicytowałam zakup obuwia
jest jednak za małe chce go zwrócić
w zakładce zwroty ciagle jest coś nie tak
wniosku nie znajduje
nie mogę tez otworzyć dyskusji
co mam robić
@mammabis zrob se kawę i wyczyść ciacha....
@mammabis, co jest nie tak w zakładce zwroty? Możesz pójść za radą @mdrogeria- wyczyść przeglądarkę. Sprawdź też, czy problem występuje po jej zmianie oraz w trybie incognito.
P.S. @mdrogeria 17 to zdecydowanie pora na herbatę. 😉
@mr_oma jak nie rypnę kawy do poduszki to śpię do samego rana ... kto będzie robił paczki ??
Jakoś nie pomogliście rozwiązać problemu, coś jest nie tak z kontem
Nie otwiera zakładki zwroty ani dyskusji w zakładce zgłoś problem z zakupem
pojawia się błąd 404 ze taka strona ni3 istnieje
A może był to zakup od prywatnego sprzedającego, tam nie ma zwrotu. A taki błąd 404 to możliwe że problem może być z przeglądarką, próbowałeś z innego kompa?
@mammabis, aby zweryfikować ten problem, zamieść tu zrzuty ekranu z kolejno wykonywanych czynności. Na zrzutach powinny być widoczne:
- całe okno przeglądarki wraz z paskiem adresowym
- data i godzina.
@mammabis Podaj jeszcze proszę numer zamówienia, o które chodzi.
@Client:88523264, spróbuj zainstalować najnowszą wersję aplikacji. W systemie iOS wyczyści to jej dane. Zainstaluj nowszą wersję tzn. 6.51 (obecnie korzystasz z wersji 6.48). Daj, proszę, znać, czy to pomogło. 🙂
Jeśli nie, nagraj całą sytuację. To, jak to zrobić, przeczytasz w tym artykule. Pomoże to w wyjaśnieniu całej sprawy.
Zainstalowałam ale to nic nie dało .Zamykałam wszystko co można w ustawieniach i nawet nie wiem konkretnie co ale coś się odblokowało
wazne ze działa ,chociaż dokładnie nie wiem co to było