Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry. Kupiłem produkt na Allegro lokalnie. I od tego zaczął się problem gdyż z powodu gabarytu nie mógł iść na paczkomat, po mojej rozmowie z sprzedawcą Client:48667118(Anna Dąbkowska), zgodziłem się na inne pudełko oraz najmniejsze rozłożenie produktu. Jednak kiedy produkt przyszedł sprzęt był rozłożony tak że nawet wysłana przez sprzedawce instrukcja na YT nie pomogła w złożeniu. Najlepsze że produkt okazał się być niekompletny. Fakt ten zgłosiłem a w.w odpowiedział, "że u mnie działa". Co zrobić?
Ty złożyłeś reklamację a sprzedawca wygląda na to że jej nie uznał (ma do tego prawo). Niepotrzebnie zgadzałeś się na rozdzielaniu urządzenia przed wysyłką . To ,że nie wchodził do skrytki to nie był Twój problem. Sprzedawca powinien wysłać w całości jak nie w ten to w inny sposób ,nawet jakby go to trochę więcej kosztowało o ile sam ustawił cennik paczkomatu w ofercie tego przedmiotu.
Tylko na 88cm wystarczyło odkręcić jedną część zamiast rozdzielać na części. Czyli jak rozumiem jestem stratny
@Wektor000 Nie ma znaczenia że się zgodziłeś na rozłożenie, towar musi być zgodny z opisem, widzę że mogą być problemy więc reklamację składać z pomocą Allegro, dyskusja :https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE tam opisz wszystko dokładnie i tam sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź.
Ja z nim pisałem i nie chce mi uwzględnienić zwrotu
I nie musi przyjmować zwrotu, składaj reklamację i jak nie uzna masz szansę odzyskać rekompensatę, ale żeby tak się stało zakładaj dyskusję.