anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić w takiej sytuacji?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Wektor000
#7 Wielbiciel#

Dobry. Kupiłem produkt na Allegro lokalnie. I od tego zaczął się problem gdyż z powodu gabarytu nie mógł iść na paczkomat, po mojej rozmowie z sprzedawcą Client:48667118(Anna Dąbkowska), zgodziłem się na inne pudełko oraz najmniejsze rozłożenie produktu. Jednak kiedy produkt przyszedł sprzęt był rozłożony tak że nawet wysłana przez sprzedawce instrukcja na YT nie pomogła w złożeniu. Najlepsze że produkt okazał się być niekompletny. Fakt ten zgłosiłem a w.w odpowiedział, "że u mnie działa". Co zrobić?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Ty złożyłeś reklamację a sprzedawca wygląda na to że jej nie uznał (ma do tego prawo). Niepotrzebnie zgadzałeś się na rozdzielaniu urządzenia przed wysyłką . To ,że nie wchodził do skrytki  to nie był Twój problem. Sprzedawca powinien wysłać w całości jak nie w ten to w inny sposób ,nawet jakby go to trochę więcej kosztowało o ile sam ustawił cennik paczkomatu w ofercie tego przedmiotu.

oznacz moderatorów
Wektor000
#7 Wielbiciel#

Tylko na 88cm wystarczyło odkręcić jedną część zamiast rozdzielać na części. Czyli jak rozumiem jestem stratny

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Wektor000 Nie ma znaczenia że się zgodziłeś na rozłożenie, towar musi być zgodny z opisem, widzę że mogą być problemy więc reklamację składać z pomocą Allegro, dyskusja :https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE  tam opisz wszystko dokładnie i tam sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź.

oznacz moderatorów
Wektor000
#7 Wielbiciel#

Ja z nim pisałem i nie chce mi uwzględnienić zwrotu

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

I nie musi przyjmować zwrotu, składaj reklamację i jak nie uzna masz szansę odzyskać rekompensatę, ale żeby tak się stało zakładaj dyskusję.

oznacz moderatorów