
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłam przedmiot który po otwarciu okazał się uszkodzony i niekompletny. Kontaktowałam się ze sprzedającym ale niestety nie dało rady się dogadać więc poprosiłam o pomoc Allegro. Sprzedający mimo upominania Allegro nie odpisywał generalnie olewał sprawę. Allegro zablokowało mu konto i skorzystałam z POK. Allegro ma mi oddać tylko za kupiony przedmiot oraz wysyłkę a przedmiot a przedmiot nadal posiadam. Co mam zrobić-odesłać? Zatrzymać?
- Dodam że nie jestem jedynym nie zadowolonym klientem który ma problem z tym sprzedającym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Anskal zapytaj allegro bo w przypadku wypłaty z Pok towar jest własnością allegro 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie allegro nic mi nie pisało w tym temacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Anskal Napisz do sprzedawcy, żeby Ci wpłacił na odesłanie towaru lub przysłał własnego kuriera. Wyznacz termin i powiedz, że po tym terminie wyrzucasz toto do śmieci (segregowanych)
Ula

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie jest takie proste. Tzn napisać mogę ale żeby on chociaż odpowiedział
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Anskal Dostałaś zwrot z ochrony POK, oni ściągają to od sprzedawcy, więc dla Ciebie abyś spała spokojnie wyślij towar tam skąd przyszedł jako zwrot z udokumentowanym potwierdzeniem jeśli dostałaś. Będziesz spokojnie spać. Resztę już Allegro będzie załatwiać ze sprzedawcą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Anskal Czytałem, że w zasadzie towar powinno zwrócić się sprzedawcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Anskal Czekaj aż się sprzedawca o ten przedmiot upomni, potem podaj mu numer konta do przelania kosztów wysyłki i odeślij. Towary wadliwe odsyła się na koszt sprzedającego. Allegro zazwyczaj nie jest zainteresowane przedmiotami, za które zwraca pieniądze z POK. Nie odsyłaj przed otrzymaniem rekompensaty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Anskal W takiej sytuacji najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się ze sprzedającym aby ustalić, czy towar ma być do niego odesłany.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ Czy to ma zastosowanie również w tym przypadku?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Knowhere Wypowiadam się w tym wątku, więc moja porada dotyczy tej konkretnej sytuacji. Co więćej, autorka tego wątku na samym początku swojej wypowiedzi napisała, że przedmiot przyszedł do niej uszkodzony i niekompletny, a przypadek, do którego linkujesz to zupełnie inna sytuacja.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ Sytuacja jest bardzo podobna, bo tam kupujący też twierdzili, że otrzymali uszkodzone przedmioty, też dostali odszkodowanie z POK, też nie odesłali przedmiotów, natomiast allegro domaga się od sprzedającego spłaty POK (który w takim przypadku będzie jedynym poszkodowanym, jeśli już nie jest).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Knowhere Nie jest powiedziane, że w tym przypadku nie będzie podobnie, choć na ten moment nie mam takich informacji. W tej sytuacji pytanie zadał Kupujący, więc odpowiedziałam, co najlepiej tutaj zrobić. Nie odnoszę się do tamtej sprawy, bo zwyczajnie nie znam jej szczegółów.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ Chodzi mi o to, że w regulaminie POK powinniście mieć zawartą informację o obowiązku odesłania przedmiotów sprzedającemu (jeśli będziecie domagać się od niego spłacenia kwoty przyznanej kupującemu z POK), albo ew. Wam (jeśli nie będziecie się domagać i nie zablokujecie w związku z tym konta sprzedającemu), bo w obecnej formie jest to furtka dla potencjalnych cwaniaków (którzy prędzej czy później się trafią, jeśli już się nie trafiają).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Knowhere To regulują przepisy. Jeśli umowa zostaje rozwiązana a za taką ją uznaje skoro konsument dostał zwrot pieniędzy za towar a allegro przejmuje jednocześnie wierzytelność w stosunku do sprzedawcy na siebie, powinno poprosić wraz ze zwrotem o towar, jeśli tego nie robi to jak w przepisach po rozwiązaniu umowy każdy zwraca sobie to co było jego. Konsument powinien zwrócić towar sprzedawcy skoro allegro nie wskazało inaczej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ZibiK30 masz rację, tylko jak zwykle sprzedawco martw się sam i zakładaj sprawę w sądzie 😞 nam masz oddać kasę która wypłaciliśmy z POK a towar nas nie obchodzi 😞 klient ma towar i kasę i często nie kwapi się do oddania bo po co 😉
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 Wiem, że to boli sam byłem sprzedawcą. Ale może czasem pewne pomysły chwili mogą jakoś rozwiązać problemy. Tak jak np podałem poniżej, żeby zaproponować dodatkową usługę lub próbować wymusić ją na allegro. Ochronę sprzedawcy, coś podobnego do POK, ale ta ochrona by się zajmowała właśnie nieuczciwym praktykom innych firm i konsumentów względem wystawianych opinii na allegro. Wydawałoby się to być uczciwe. Konsumenci mają swoją ochronę, wy za jakiś niewielki abonament też w postaci jakiejś kancelarii adwokackiej gdzie będą określone zasady i zakres pomocy. Samemu wytoczyć sprawę i iść do sądu jest ciężko, ale składając się na taką ochronę jest łatwiej. Każdy , kto umyślnie chce zaszkodzić dwa razy się zastanowi jak i Ci co przesadzają z opiniami.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chodzi o to że sprzedający się nie odzywa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Anskal Tak, to czekaj aż się odezwie.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »