Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Ostatnio zostałam oszukana przez sprzedającego. Chciałam go zgłosić, ale niestety minęło już 14 dni od zakupu. Przyznam że przymykałam oko na to że przesyłka nie przychodziła długo ze względu na obecnie panującą sytuację w kraju. Czy ktoś wie co mogę zrobić?
Jeśli sprzedawca ustawił urlop to nic nie zrobisz, ale skoro minęło 14 dni to dziwne, zgłoś do allegro przez kontakt 🙂
@agab7713 Czy próbowałaś się skontaktować ze sprzedającym telefoniecznie lub mailowo? Może doszło do przeoczenia Twojego zamówienia albo na brak realizacji zamówienia miał wpływ wypadek losowy. Warto to ustalić.
Wciąż możesz również rozpocząć dyskusję, co zalecam, ponieważ nasi pracownicy mają dostęp do jej treści i mogą interweniować, jeśli to konieczne.
Mam nadzieję, że sprawa będzie miała pozytywny finał 🙂