anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobic w sytuacji oplaconej przesyłki 11.11.2023 ktora do tej pory nie dotarla oraz nie ma kontak

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Witam. Proszę o pomoc bo pierwszy raz jestem w sytuacji, że towar został opłacony 11.11.2023 i do tej pory nie dotarł. Brak kontaktu ze sprzedawcą. Po otworzeniu dyskusji i klikając "nie otrzymałem przesylki" wyskakuje mi komunikat "Termin na nadanie Twojej przesyłki jeszcze nie minął. Gdy sprzedawca rozpocznie realizację Twojego zamówienia, umożliwimy Ci śledzenie paczki w zakładce Kupione. Przewidywany czas wysyłki tego zamówienia to sobota, 18 lis." Dodatkowo przy statusie jest napisane "oplacono" i "odebrano" zaraz po tym jak towar został opłacony. Jeszcze jest napisane że nie mogę zwrócić towaru bo czas 14 dni minął ale ja tej przesyłki nie dostałem. Proszę o jak najszybszą pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam Arkadiusz 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110692640 podaj mi proszę numer tego zamówienia lub numer dyskusji ze sprzedającym, której dotyczy ta sprawa. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Witam. Przesyłam zdjęcia zamówienia. Pozdrawiam 

Screenshot_20231209_195114_Chrome.jpg

Screenshot_20231209_195055_Chrome.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110692640 dziękuję, czy możesz mi jeszcze pokazać zrzut swojego ekranu z komunikatem, który widzisz, kiedy próbujesz rozpocząć dyskusję? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Jasne, już podsyłam 

oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20231209_200058_Chrome.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110692640 dziękuję. Widzę, że korzystasz z wersji mobilnej lub aplikacji, a czy możesz jeszcze sprawdzić, czy na komputerze, w chwili próby rozpoczęcia dyskusji, pojawia się taki sam komunikat? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Czy przesłałem to co było potrzebne ? 

oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Dodatkowo po próbie rozpoczęcia dyskusji mam możliwości do wyboru odnośnie przesyłki i wybierając "nie otrzymałem produktu" i kliknięciu "dalej" wyskakuje mi komunikat z informacją poniżej na zdjęciu 

Screenshot_20231209_195514_Chrome.jpg

oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Witam. Na komputerze mam tak samo jak na telefonie. W dalszym ciągu jest brak możliwości otworzenia dyskusji 20231210_194414.jpg20231210_194348.jpg20231210_194331.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110692640 dziękuję za zrzuty, poprosiłam o otwarcie dyskusji z tym sprzedającym. Poczekaj proszę na wiadomość od nas w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Dziękuję. Czekam w takim razie na wiadomość. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110692640 dyskusja jest już otwarta, w razie problemów po 24h możesz poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Już minęły 72h po otwarciu przez moderatorów dyskusji m po czym dalej nic nie wiadomo. Jak odzyskać pieniądze? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110692640 Czy w dyskusji poprosiłeś o pomoc pracownika Allegro?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów