anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobic w sytuacji oplaconej przesyłki 11.11.2023 ktora do tej pory nie dotarla oraz nie ma kontak

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Witam. Proszę o pomoc bo pierwszy raz jestem w sytuacji, że towar został opłacony 11.11.2023 i do tej pory nie dotarł. Brak kontaktu ze sprzedawcą. Po otworzeniu dyskusji i klikając "nie otrzymałem przesylki" wyskakuje mi komunikat "Termin na nadanie Twojej przesyłki jeszcze nie minął. Gdy sprzedawca rozpocznie realizację Twojego zamówienia, umożliwimy Ci śledzenie paczki w zakładce Kupione. Przewidywany czas wysyłki tego zamówienia to sobota, 18 lis." Dodatkowo przy statusie jest napisane "oplacono" i "odebrano" zaraz po tym jak towar został opłacony. Jeszcze jest napisane że nie mogę zwrócić towaru bo czas 14 dni minął ale ja tej przesyłki nie dostałem. Proszę o jak najszybszą pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam Arkadiusz 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110692640 podaj mi proszę numer tego zamówienia lub numer dyskusji ze sprzedającym, której dotyczy ta sprawa. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Witam. Przesyłam zdjęcia zamówienia. Pozdrawiam 

Screenshot_20231209_195114_Chrome.jpg

Screenshot_20231209_195055_Chrome.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110692640 dziękuję, czy możesz mi jeszcze pokazać zrzut swojego ekranu z komunikatem, który widzisz, kiedy próbujesz rozpocząć dyskusję? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Jasne, już podsyłam 

oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20231209_200058_Chrome.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110692640 dziękuję. Widzę, że korzystasz z wersji mobilnej lub aplikacji, a czy możesz jeszcze sprawdzić, czy na komputerze, w chwili próby rozpoczęcia dyskusji, pojawia się taki sam komunikat? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Czy przesłałem to co było potrzebne ? 

oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Dodatkowo po próbie rozpoczęcia dyskusji mam możliwości do wyboru odnośnie przesyłki i wybierając "nie otrzymałem produktu" i kliknięciu "dalej" wyskakuje mi komunikat z informacją poniżej na zdjęciu 

Screenshot_20231209_195514_Chrome.jpg

oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Witam. Na komputerze mam tak samo jak na telefonie. W dalszym ciągu jest brak możliwości otworzenia dyskusji 20231210_194414.jpg20231210_194348.jpg20231210_194331.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110692640 dziękuję za zrzuty, poprosiłam o otwarcie dyskusji z tym sprzedającym. Poczekaj proszę na wiadomość od nas w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Dziękuję. Czekam w takim razie na wiadomość. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110692640 dyskusja jest już otwarta, w razie problemów po 24h możesz poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:110692640
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Już minęły 72h po otwarciu przez moderatorów dyskusji m po czym dalej nic nie wiadomo. Jak odzyskać pieniądze? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110692640 Czy w dyskusji poprosiłeś o pomoc pracownika Allegro?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów