Co zrobic w sytuacji oplaconej przesyłki 11.11.2023 ktora do tej pory nie dotarla oraz nie ma kontak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Proszę o pomoc bo pierwszy raz jestem w sytuacji, że towar został opłacony 11.11.2023 i do tej pory nie dotarł. Brak kontaktu ze sprzedawcą. Po otworzeniu dyskusji i klikając "nie otrzymałem przesylki" wyskakuje mi komunikat "Termin na nadanie Twojej przesyłki jeszcze nie minął. Gdy sprzedawca rozpocznie realizację Twojego zamówienia, umożliwimy Ci śledzenie paczki w zakładce Kupione. Przewidywany czas wysyłki tego zamówienia to sobota, 18 lis." Dodatkowo przy statusie jest napisane "oplacono" i "odebrano" zaraz po tym jak towar został opłacony. Jeszcze jest napisane że nie mogę zwrócić towaru bo czas 14 dni minął ale ja tej przesyłki nie dostałem. Proszę o jak najszybszą pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam Arkadiusz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:110692640 podaj mi proszę numer tego zamówienia lub numer dyskusji ze sprzedającym, której dotyczy ta sprawa.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Przesyłam zdjęcia zamówienia. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:110692640 dziękuję, czy możesz mi jeszcze pokazać zrzut swojego ekranu z komunikatem, który widzisz, kiedy próbujesz rozpocząć dyskusję?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jasne, już podsyłam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:110692640 dziękuję. Widzę, że korzystasz z wersji mobilnej lub aplikacji, a czy możesz jeszcze sprawdzić, czy na komputerze, w chwili próby rozpoczęcia dyskusji, pojawia się taki sam komunikat?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy przesłałem to co było potrzebne ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodatkowo po próbie rozpoczęcia dyskusji mam możliwości do wyboru odnośnie przesyłki i wybierając "nie otrzymałem produktu" i kliknięciu "dalej" wyskakuje mi komunikat z informacją poniżej na zdjęciu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Na komputerze mam tak samo jak na telefonie. W dalszym ciągu jest brak możliwości otworzenia dyskusji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:110692640 dziękuję za zrzuty, poprosiłam o otwarcie dyskusji z tym sprzedającym. Poczekaj proszę na wiadomość od nas w tej sprawie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję. Czekam w takim razie na wiadomość. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:110692640 dyskusja jest już otwarta, w razie problemów po 24h możesz poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Już minęły 72h po otwarciu przez moderatorów dyskusji m po czym dalej nic nie wiadomo. Jak odzyskać pieniądze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:110692640 Czy w dyskusji poprosiłeś o pomoc pracownika Allegro?
Moderatorka