Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, 22 sierpnia kupiłam, wagę elektroniczną. Waga doszła, po rozpakowaniu okazało się że stelaż całej wagi ma ubytki lakieru, spawy niedomalowane itp. Napisałam maila do sprzedającego i poinformowałam go o tym fakcie. Zaproponowałam dwie możliwości porozumienia się albo zwrot wagi i zwrot pieniędzy albo zwrot częściowy kwoty. umówiliśmy się na zwrot częściowy. Czekałam cierpliwie 14 dni na przelew lecz przelew nie dotarł. Dziś napisałam maila z ponagleniem i dostałam zwrot że pieniędzy nie zwróci a reklamacja przepadła bo minęło 14 dni.Cała procedura reklamacji odbywała się mailowo. Co robić ? maile posiadam wszystkie.
Otwórz dyskusję z nim przez Allegro, dołącz maile jak dołączy pracownik:https://allegro.pl/dyskusje/nowa