Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Reklamowałem peleciarkę 19.01, toczy się w tym aspekcie dyskusja ze sprzedającym. Reklamacja została uznana bo sprzedający nie rozpatrzył jej w terminie 14 dni, popełniłem błąd w zgłoszeniu i nie określiłem swoich żądań, sprzedający stwierdził że będzie naprawiał peleciarkę. W peleciarce uszkodzoniu uległ wałek, sprzedający odebrał ode mnie wałek i wysłał go do serwisu. Twierdzi że przyśle mi nowy wałek. Sprawa natomiast się przeciąga, napisał że wałek dotrze do mnie na początku tego tygodnia, a w poniedziałek stwierdził że będzie dopiero 22.03. Z tego co mi wiadomo powinien naprawić niezwłocznie i bez zbędnych niedogodności, standardowy termin to 14 dni. Sprawa się przeciąga już minęło półtora miesiąca, żaden z pracowników allegro jak na razie nic nie poradził w tej sprawie, mam wrażenie że nawet nie czytają tych dyskusji, tylko odpowiadają na zasadzie kopiuj wklej. Co oznacza termin niezwłocznie i bez zbędnych niedogodności?
Ale pamiętaj żeby dyskusję odznaczyć jako nierozwiązaną przed 30dniem dyskusji, inaczej Ci ją zamkną.