Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego według chat bota mój zakup został anulowany..? Bo gdy wejdę w moje zakupy produkt widnieje jako zakupione i opłacony. Nic nie anulowałem i w zakładce anulowane też dany projekt nie jest widoczny a nawet na samego maila nie dostałem nic że cokolwiek anulowałem.
Ten sam zakup?
Mam zakupiony ten rower... https://allegro.pl/oferta/rower-elektryczny-lankeleisi-mx600-pro-500w-20ah-150km-27-5-40km-h-1470729...
Gdy wejdę w zakupione w zakładce anulowane nic nie ma.. Na maila też nie ma że coś anulowałem.. Jedynie w oknie czatu widzę informacje że anulowane bo tylko czat bot coś takiego niby widzi.
Czat BOT? wiesz że to zakup z Chin?
Oczywiście że wiem... Tyle że zakupy od nich są jak do tej pory bezproblemowe.. Zresztą jest grupa na fb gdzie ludzie właśnie od tego sprzedawcy kupują rowery tego producenta i nikt nie narzeka..
@pietras19846 no cóż na pewno przyjdzie rower elektryczny ale oryginałopodobny a jak przyjdzie zwrot zrobić albo reklamację to nie będziesz narzekał tylko wył
Po pierwsze twój komentarz nie wnosi nic do dyskusji. Po drugie doskonale wiem jak wygląda serwis.. Jak masz usterkę na gwarancji przysyłają ci cześć i musisz pioprostu sam wymienić..Mają swój sklep online gdzie możesz wszystko zamówić do tych rowerów . Co niektórzy zrobili na ich rowerach po 10 tys km i wszystko jest ok..Absolutnie z naprawą tych rowerów nie ma problemu a jedyny haczyk że musisz wymianę zrobić sam. Także sorry ale w żaden sposób nie pomogłeś a jedynie udajesz mądrego.
@pietras19846 oczywiście nic nie wnosi podobnie jak tu na forum te 7567487369 postów pt jak mnie na ofercie z Chin zrobili w trąbę bo dostałem produkt o jakości badziew albo hulajnogę co popsuła się po 3 jazdach. Podobnie, gdy nagle okazuje się że w.w. elektrozłom wg allegro mam na reklamację do Chin odesłać i mi zwrócą chińczycy za wysyłkę jak dojdzie, a pardon ost w zeszłym tygodniu na Tajwan pewnie w następnym miesiącu na Grenlandię. Albo że służby celne mi kazały cło zapłacić... no ale zawsze jest grupa wzajemnego wsparcia gdzieś na necie, przyda się jak chińczyk z dnia na dzień sklep zamknie co też miało miejsce w ost roku 654212154 razy bo allegro protect mnie zbawi
Ale ty wiesz że nie trzeba zamawiać z Chin żeby źle trafić? Z Chin możesz trafić bubel ale możesz też dobry produkt za sensowną cenę.. Masz spaczone podejście że w Chinach wszystko gorsze a to kompletna bzdura.. To jest średniowieczne myślenie.
@pietras19846 obrazka na razie nie widzimy , ale uważaj bo wyłudzają już na wszystko , być może nowy genialny sposób @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@mdrogeria ogólnie wygląda że to błąd bota.. Taką odpowiedź dostałem z allegro.. Zacytowałem ją niżej..
@pietras19846 2 razy kupiłeś?
@Client:44052296 Nie. Po prostu jak kojarzę pierwszy raz zapomniałem zmienić adres w zamówieniu i anulowałem po czym zamówiłem na nowo.. Tyle że było dobre kilka dni temu a bot ten komunikat wywalił dzis.
@pietras19846 nieopłacony zakup po 7 dniach się samoczynnie anulował.
@pietras19846 może sprzedawca w zamówieniach oznaczył status jako anulowane? I wtedy allegro też podsyła taka informacje. Kontaktowałeś się ze sprzedawcą?
Jeszcze dziś z nim pisałem bo miałem możliwość szybszej dostawy i innego modelu z polskiego magazynu lub też poczekać na dostawę modelu który wybrałem i który czeka na odprawę celną . Ten komunikat zobaczyłem później.. Pewnie rano mi odpiszą na maila bo zapytałem o co chodzi
Z tym że poza czatem ja nigdzie nie widzę żeby była informacja że coś anulowałam.. Ani na mailu, ani w historii zakupów.. Dlatego nie do końca czaje ten komunikat.
@Client:44052296 @Dodam że gdy wejdę w zakładkę "moje zakupy" to ten zakup nie jest widoczne w menu "anulowane" tylko w opcji "w toku".. A z tego by wynikało że tu nic anulowane nie jest..
Ok dostałem odpowiedź bezpośrednio od allegro. Wygląda że bot który bardziej irytuje niż w czymś pomaga wprowadził w błąd.
Cytuje :Widzę, że zamówienie, które zostało ukryte, zostało dokonane na tę samą ofertę.
Bot zatem ,,pomylił się'' w związku z wyświetlaną informacją, za co przepraszam.
Zamówienie oczywiście nie jest anulowane.