Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry,
Czemu zakupy Allegro zostaly polaczone z Inpost na drugim koncu polski?
Nie sprawdzilam adresu biorac za pewnik ze inpost przyjdzie do miasta w ktorym mieszkam a teraz mam do odbioru przesylki jakies 600 km
Jest mozliwosc przekierowania/ zmiany?
Pozdrawiam,
pitotal niedoptrzenie z Twojej strony , to się po allegrowemu nazywa ,,ułatwienie dla kupujacych ,, . Odstąp od umowy lub opłać ponowną przesyłkę .
@mdrogeria Proszę nie zrzucać bałaganu serwisu Allegro na użytkowników. To nie jest niedopatrzenie!
Czy za każdym razem gdy się loguję powinienem sprawdzać czy allegrowi wynalazcy nie zmienili mi nazwiska lub numeru telefonu, adresu paczkomatu a może jeszcze co innego? A jeśli coś zmieniają powinni powiadomić!
To jest typowy objaw bałaganu jaki panuje w tym serwisie.
Miałem podobnie, paczkę przekierowano mi do Krakowa, zdaje się tylko dlatego że chwilowo mój paczkomat był w konserwacji - remoncie.
Tak powinieneś.
@Nad_Pilica OK, więc sprawdzaj sobie, bo mogę się założyć że jeszcze niejeden podobny numer allegrowi "specjaliści" ci wytną. A zrobią to dokładnie w tym dniu gdy zapomnisz sprawdzić.
mdrogeria- skoro tak to gdzie moge zarzadzac moimi adresami Inpost 🤔
Spedzilam ostatnie 15 min na poszukiwaniu- i.. nie ma!
@pitotal Tu masz zapisane dane do wysyłki: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta/
Sama zaznaczać podczas zapłaty "paczkomat", jeżeli jeszcze nie zmienił się status przesyłki to skontaktuj się ze sprzedawcą, jeżeli już tak to zrób zwrot i kup powtórnie z prawidłowym adresem:
@pitotal Skontaktuj się ze sprzedawcą, być może będzie mógł jeszcze zmienić adres. Jeśli nie, nie odbieraj przesyłki, tylko zrób zwrot w zakładce Moje zakupy. To będzie odstąpienie od umowy, sprzedawca otrzyma zawiadomienie, paczka wróci do niego bezpłatnie, a on zwróci Ci całą wpłatę. Następnie kup to samo ponownie, podając prawidłowy adres.
Niestety Allegro podsuwa czasem adresy paczkomatów, do których przesyłki były kierowane w poprzednich zakupach, zawsze trzeba to sprawdzać w trakcie kolejnego zakupu i zmieniać adres.
@pitotal Nie ma możliwości przekierowania przesyłki. Jeśli paczka jest już w drodze, InPost może zaproponować zwrot przesyłki do nadawcy. Ale to nadawca powinien przesłać zgłoszenie na adres pomoc@inpost.pl z adresu powiązanego z przesyłką.
Mam jeszcze pytanie o ten błędny adres - czy wcześniej zamawiałaś paczki do tego punktu? Są jakieś powiązania na Twoim koncie z tą miejscowością?
Tak zamawialam.. adres byl raz uzywany… 2 lata temu
@pitotal to już wiesz czemu Ci wskoczył 🙂 znany problem, trzeb sprawdzać za każdym razem 😞 dokonaj zwrotu i kup ponownie nic innego nie zrobisz 🙂
Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, poinformuj o tym sprzedającego: