Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, ponieważ nie mogę znaleźć innego szybkiego sposobu na kontakt z allegro, więc tutaj umieszczę swoje pytanie. Podczas ostatnich zakupów na 100% wybrałem dostawę do paczkomatu InPost. Specjalnie dobierałem produkty żeby uzyskać kwotę za zakupy powyżej 45 zł. Przy przechodzeniu do płatności widniała kwota za same produkty, jednak jak się później okazało został mi doliczony koszt przesyłki i to dwukrotnej przy pomocy kuriera DPD, czego niestety nie zauważyłem. Nie sądziłem że między etapem potwierdzania płatności a samej płatności kwota może ulec zmianie.
Druga kwestia to nawet jeżeli zmieniła mi się metodą dostawy na kuriera to dlaczego został mi naliczony koszt podwójnej przesyłki. Nie było żadnej informacji że sprzedający będzie przesyłał towary w dwóch odrębnych paczkach i pierwszy raz się z czymś takim spotykam żeby płacić podwójnie za przesyłkę.
Pytanie co mogę zrobić w tej sytuacji, zmiana nastąpic musiała tuż przed samą płatnością więc nie mam tego udokumentowanego, ale sam fakt pobfa ja kwoty za dwie paczki jest co najmniej dziwny. Proszę o jakiekolwiek rady.
@Client:39600421 samo się nie zmieniło 🙂 po za tym dostawę się wybiera na końcu więc nie ma jak zmienić się samo 🙂 jak zakup od firmy, anuluj i zamów ponownie 😉
Przegapiłeś podczas płatności, samo się nie zmienia.
@Client:39600421 Nie ma możliwości, żeby metoda dostawy sama się zmieniła podczas płatności. Dodatkowo zwróć uwagę, że w jednej z wybranych ofert opcja wysyłki Paczkomaty InPost nawet nie jest objęta Smartem (darmową dostawą od 45 złotych):
https://allegro.pl/oferta/k2-gabka-do-mycia-samochodow-13353736173, zatem jest to technicznie niemożliwe, żebyś wybrał tę metodę dostawy w Smart.
Koszt wysyłki wielu przedmiotów zależy od cenników dostawy ustawionych przez sprzedającego. Całkowity koszt dostawy jest widoczny w formularzu dostawy i płatności.
Widzę, że to zamówienie jest 17.09.2023 i jest już w drodze do Ciebie, zatem nie już ma możliwości anulowania zamówienia.
Dziekuje za odpowiedź. W żaden sposób mi to nie pomogło ale dziękuję.
Pierwszy raz się spotykam, że sprzedawcą postanawia sobie wysyłać towar na dwie paczki i naliczona jest opłata za dwie paczki.
Trudno przyjmuje że jest to moje niedopatrzenie ale i tak jest to dziwny przypadek. Na pewno Allegro straciło dużo w moich oczach.
Pozdrawiam
@Client:39600421 Jak to zakup konsumencki to możesz anulować zakup jak nie wysłano.Teraz został zwrot.
@LEW433 a powiesz jak anulować zamówienie po wysłaniu paczki ? 😄
@LEW433 Dodaj jeszcze, że poniesie wtedy koszty przesyłki zwrotnej. Jak już piszesz "rady", to pisz o wszystkich aspektach danej decyzji.
Biorę już na klatę że to głównie moje niedopatrzenie. Dziwi mnie że z informacji sprzedającego wysyłka kurierem 12,99 a mi naliczono dwukrotność tej kwoty. Teraz to i tak już się nic nie zrobi w tym temacie trzeba przełknąć gorycz własnego niedopatrzenia.
Tutaj już pewnie musiałoby samo Allegro sprawdzić dlaczego koszt wysyłki jest inny niż ten podany w informacjach u sprzedającego.
@Client:39600421 jak skasowało Cię za dwie paczki a dostaniesz w jednej, poproś sprzedawcę o zwrot za jedną paczkę 🙂
A ma tak ustawione bo pewnie źle cennik ustawił i ograniczył ilość produktów w paczce stąd opłata za drugą 😞