Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku tygodni inPost zmusza ludzi do użytkowania telefonów z Androidem/Apple, do instalowania aplikacji inPost. Nie ma jakichkolwiek szans na otwarcie skrzynki pocztowej (paczkomatu) bez aplikacji inPost. Wcześniej, kody do otwarcia skrzynki były przesyłane także SMS-ami oraz mailem, obecnie liczy się tylko aplikacja inPost.
Ja rozumiem ludzi młodych, żyjących non stop online ale co z ludźmi starszymi, ludźmi którzy nie używają smartfonów (na rzecz starszych, lepszych, mniejszych telefonów)?? Aby użytkować aplikację, trzeba posiadać Androida i to często powyżej wersji 6.0, kompletnie zaktualizowanego (usługi GooglePlay) oraz aktywny u operatora internet.
Przecież to jest karygodne takie działania...
Usuńcie inPOST z opcji wysyłek, albowiem stało się to mocno bez sensu!
Po co to komu, jeśli poczta oszczędza na SMSach tłumacząc się głupio jakimś bezpieczeństwem! Przecież, SMSy istnieją od kilku dekad i jeszcze tego nikt a nikt nie złamał. Aplikacja jest bezpieczna i koniec bo SMS może ktoś przejąć, tylko kto???
Czy jest jakikolwiek sposób na to, aby KODY do otwarcia skrzynek trafiały także do Allegro do INFORMACJI O PRZESYŁCE, np. mam info że przesyłka została umieszczona (śledzę przez allegro) i w tym miejscu byłby także kod???
A propos inPostu to ... prawdziwy śmiech na sali. Paczka z Torunia do Warszawy 2 dni robocze 🙂
@Knowhere Tylko? A ile jest w Szczebrzeszynie?
@xyz96 W Szczebrzeszynie na pewno jeden koło ratusza i świerszcza....ale chyba jest jeszcze jeden przy wylotówce na Janów....nie chce mi się sprawdzać
@pinsplash To jest problem😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@pinsplash
Prosimy o kontakt naszymi kanałami:
1) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
2) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Po uzyskaniu numeru telefonu i adresu mailowego, skierujemy odpowiednie zgłoszenie w celu zablokowania umieszczania przesyłek w Multiskrytce.
Dziękujemy za zgłoszenie.
W przypadku przesyłki umieszczonej w Multiskrytce dyspozycję musi zgłosić każdy z Nadawców, od którego przesyłka znajduję się w Multiskrytce.
Chętnie zweryfikujemy informację udzielone w rozmowie telefonicznej. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt z naszym operatorem wysyłając zgłoszenie na adres pomoc@inpost.pl. Prosimy przygotować takie dane jak numer przesyłki, numer telefonu z którego kontaktowano się z infolinią oraz datę kontaktu.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Tu raczej chodzi o to, że przejęcie maila jest stosunkowo prawdopodobne, nie wiadomo choćby, kto siedzi przy konsoli tych serwerów od darmowych kont i czy moralność znajduje się gdziekolwiek na liście jego pobudek. I na ile dokładnie jest możliwe rozliczenie jego poczynań. Ale tego głośno nikt nie powie a konsekwencji ponosić też nikt nie chce. W sumie jest za darmo, no nie? Każdy pitoli, że u niego jest bepiecznie a jest jak w życiu. I kosztowna zabawka RODO niewiele tu nie pomoże. Skądinąd nie takie oprogramowanie, jak apka do paczkomatów, było łamane...
Niemniej z apką InPost ma co najmniej cztery korzyści:
- nie potrzebuje płacić ca SMS-y
- obsługa paczkomatów jest statystycznie szybsza, przez co tanim kosztem wzrasta przepustowość systemu, niedużo, ale jednak
- utrzymuje jeden kanał zamiast trzech
- jak się coś sypnie a klient jest twardy i trzeba wyjaśniać, temat w całości jest u nich i nie muszą się kopać z jakimiś operatorami poczty, sms itp.
To nie jest w kij dmuchał, ale... dziecka z kąpielą wylewać nie należy.
Może i te 99,5% transakcji jest OK. Ale ta jedna na 200 doprowadza do szału. Nie tędy droga, drodzy państwo. Jeden niezadowolony to teraz już przeciwwaga nie dla 10 ale 100 zadowolonych. Daleko nie szukać - padł mi dotyk w telefonie i nie miałem się jak do skrzynki dobrać, nie każdy ma skład zapasowych telefonów pod ręką, tym bardziej odpowiednich i poaktualizowanych. Musiałem się nieźle nacudować, adrenalina mi wzrosła, co zapewne nieraz przełoży się na wybór operatora. A tak nam było z sobą dobrze... ;/
Smartfony to urządzenia zawodne, do tego łatwe do zgubienia i brak innej metody dostępu do przesyłki już nawet nie jest niepoważny ale zakrawa o skandal i prosi się o interwencję z urzędu. Początkowo byłem zachwycony produktem InPost-u, ale, niestety, nie ma rzeczy na tym świecie, której z czasem ktoś nie spieprzy. Duży minus dla InPostu za brak sensownej obsługi sytuacji awaryjnych.
Od kwietnia 2021 kody wróciły, inPost podaje je mailowo i SMS-em, zbędna jest zatem aplikacja na Androida. Wszystko wróciło do normy.
Na dodatek zauważyłam że KOD pojawia się też w TRANSAKCJI na Allegro, brawo, tak trzymać...
Dziwne. Miałem kiedyś przypadek, że klientka podała zły nr tel. Ale dostała kod odbioru na e-mail. Tak samo było i u mnie. Raz nawet wysyłałem do klienta, co nie miał e-mail i miał tel. stacjonarny. Podałem swój nr tel. i e-mail, a potem zadzwoniłem do klienta i podałem mu kod odbioru.
Czyli dobra rada - NIE INSTALUJCIE APLIKACJI MOBILNYCH.
To jest standardowy czas realizacji tego typu przesyłki. Zgodnie z regulaminem InPost- czytałeś go kiedyś? Przeczytaj, to dowiesz się, na jakich warunkach otrzymujesz przesyłkę. Możesz dostać nawet później i będzie to zgodne z regulaminem. Do tego dochodzi jeszcze czas wysyłki ze strony sprzedawcy - zaznajomiłeś się z nim kiedyś? Dlaczego piszesz, że to "śmiech na sali"? To bardzo długo? Może lepiej pojechać do sklepu i kupić - będzie szybciej i taniej?
I co teraz - wystawisz nega sprzedawcy?
"Czy jest jakikolwiek sposób na to, aby KODY do otwarcia skrzynek trafiały także do Allegro do INFORMACJI O PRZESYŁCE, np. mam info że przesyłka została umieszczona (śledzę przez allegro) i w tym miejscu byłby także kod????" - takie wymagania to już pisz do Allegro - bezpośrednio. Hmmm... sugeruję o wniesienie wniosku, żeby Allegro zadzwoniło bezpośrednio na Twój numer tel. i podało Ci kod odbioru. Bo widzę, że SMS i e-mail to za mało.