Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem coś opcją Kup Teraz, nawet nie przyjrzałem się opcji dostawy, bo zawsze, ale to zawsze wybieram jedną i jedyną: InPost paczkomat. Nigdy nie musiałem tego zmieniać, zawsze miałem to wybrane.
A tu po ostatnim zakupie dostaję maila, że Poczta Polska ma do mnie przesyłkę. Bo krótkiej weryfikacji okazało się, że opcja dostawy była ustawiona z automatu na kurier Poczty.
Zdziwienie, bo to pierwszy raz kiedy z niewiadomego powodu mam z automatu wybraną inną opcję niż Paczkomat.
Nie, nie zamawiałem wcześniej niczego przez Pocztę, to też zweryfikowałem. Tak, oferta miała opcję wysyłki na Paczkomat.
Czy Allegro nie zapamiętuje ostatniego wyboru czy co się tu mogło wydarzyć? Wiem, że to nie jest wielki problem, ale byłem przekonany, że przy opcji Kup Teraz Allegro wstawia zawsze opcję dostawy z poprzedniego zakupu.
@grim1234 Sprawdź przy kolejnym zakupie czy masz przypisaną metodę dostawy do swojego adresu. Możesz to zrobić klikając w "ZMIEŃ ADRES" w polu "Dane odbiorcy przesyłki". Jeśli nie pojawi się ten komunikat:
automatyczne dopasowanie zgodne z poprzednim wyborem nie działa.
Widzę na Twoim koncie, że w ostatnich miesiącach wybierałeś nie tylko paczkomaty, ale również ORLEN paczkę czy kuriera DPD.
Nie pojawił się komunikat, a automatyczne dopasowanie jak działało (poza tym jednym przypadkiem) tak działa - robię Kup Teraz czegokolwiek i z automatu mam InPost Paczkomat, przed chwilą przetestowałem.
Musiał się zakraść jakiś błąd, u mnie także jest ustawiony stały, ale sprawdzam bo wiem ile tu jest takich przypadków.
@grim1234 Od czerwca 2024 do teraz na Twoim koncie widzę 8 zakupów. W 4 z nich jest dostawa do paczkomatu. Czy w pozostałych samodzielnie wybrałeś inne niż paczkomat metody dostawy (poza tym ostatnim zamówieniem)?
Raz sam zmieniłem na tańszą opcję, ale głowy nie dam, że nie była wybrana automatycznie. W dwóch innych przypadkach zamawiałem walizki, czyli kurier to była jedyna opcja (sprawdziłem).
@grim1234 Na Twoim koncie jest aktywna usługa Allegro Smart!, więc z zasady automatycznie powinna się podpowiadać metoda dostawy darmowa w ramach usługi i wybrana w oparciu o Twój adres oraz opcję wybraną podczas ostatniego zamówienia.
Przekażę przypadek Twojej ostatniej transansakcji do sprawdzenia. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
@grim1234 Niestety przyczyny zaistniałej sytuacji nie udało się ustalić. Pojawiła się sugestia, że może mieć ona związek z chwilowym brakiem zasięgu podczas składania zamówienia, jednak nie potwierdzono tego na 100%.
W związku z tym proszę Cię o ponowny kontakt, jeśli taka sytuacja się powtórzy. Będę wtedy mogła jeszcze raz poprosić o weryfikację.