Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wygląda na to, że allegro wyłączyło mi program lojalnościowy: Strefa Fachowca.
Ostatnie naliczenia i rozliczenia są z kwietnia 2024.
Zgłaszałem sprawę wielokrotnie do Allegro - i milczą, poniżej link do mojego poprzedniego tematu:
Załączam zrzut ekranu z dzisiejszego dnia.
Dokonałem wielu zakupów w maju i nie mam żadnych informacji.
Andrzej
@andreasg Cześć Andrzej, zweryfikujemy tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@andreasg Wciąż pracujemy nad naprawieniem strony. W systemie widzę, że zakupów w maju masz za 21 826,21 zł. Poprzedni miesiąc, zgodnie z danymi ze zrzutu: 30 792,13 zł
Witam
Ponownie nie działa, zatrzymało się na 22.07.2024.
@andreasg wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
Dzień Dobry
Bez zmian - zrzut ekranu z dnia dzisiejszego.
Dzisiaj mamy 20.08.2024
@andreasg bardzo Cię przepraszam, że nie otrzymałeś odpowiedzi. Przypomniałam się w tej sprawie, natomiast sprawdziłam, że 14 sierpnia otrzymałeś 300 monet, czy możesz napisać, czy ta liczba monet się zgadza?
Tak otrzymałem 300 monet, nie wiem czy tyle miało być, musiałbym zliczyć wszystkie swoje zakupy ze strefy fachowca.
W tym miesiącu dokonałem już kilku zakupów, które nie naliczyły się. Licznik zatrzymał się na dacie 2.08.2024
Andrzej
@andreasg tak, dostałam już potwierdzenie, że jest to błąd techniczny i zespół już działa nad jego naprawą, ale możliwe, że nie wyrobią się w tym tygodniu, dam zna, gdy tylko otrzymam potwierdzenie, że śmiga i wtedy zweryfikujemy, czy te 300 monet się zgadza 😉
@andreasg przepraszam, że czekałeś! Otrzymałam odpowiedź, że problem został rozwiązany. Czy możesz sprawdzić, czy dane poprawnie się zaktualizowały na Twoim koncie?
@la_nikadziękuję za rozwiązanie sprawy. Wygląda na to, że problem zniknął.
Musiałem jeszcze raz zapisać się do strefy fachowca - taki był wymóg, zniknęły zakupy z tego miesiąca do momentu zapisu. Uważam temat za rozwiązany.
@andreasg ok, dziękuję za potwierdzenie 🙂
@andreasg Czy problem zauważyłeś dzisiaj, czy już trwa od kilku dni?
Chyba coś drgnęło, po kilkudniowym przestoju w naliczaniu, dzisiaj jest info o naliczeniu do 8.09
@andreasg dziękuję za wiadomość! Zgłosiłam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@andreasg czy licznik ruszył? Otrzymałam odpowiedź, że liczniki przeliczają się już na bieżąco, czy możesz to potwierdzić?