Czy allegro wyłączyło mi strefę fachowca ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wygląda na to, że allegro wyłączyło mi program lojalnościowy: Strefa Fachowca.
Ostatnie naliczenia i rozliczenia są z kwietnia 2024.
Zgłaszałem sprawę wielokrotnie do Allegro - i milczą, poniżej link do mojego poprzedniego tematu:
Załączam zrzut ekranu z dzisiejszego dnia.
Dokonałem wielu zakupów w maju i nie mam żadnych informacji.
Andrzej

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andreasg Cześć Andrzej, zweryfikujemy tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andreasg Wciąż pracujemy nad naprawieniem strony. W systemie widzę, że zakupów w maju masz za 21 826,21 zł. Poprzedni miesiąc, zgodnie z danymi ze zrzutu: 30 792,13 zł

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Ponownie nie działa, zatrzymało się na 22.07.2024.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andreasg wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień Dobry
Bez zmian - zrzut ekranu z dnia dzisiejszego.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzisiaj mamy 20.08.2024

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andreasg bardzo Cię przepraszam, że nie otrzymałeś odpowiedzi. Przypomniałam się w tej sprawie, natomiast sprawdziłam, że 14 sierpnia otrzymałeś 300 monet, czy możesz napisać, czy ta liczba monet się zgadza?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak otrzymałem 300 monet, nie wiem czy tyle miało być, musiałbym zliczyć wszystkie swoje zakupy ze strefy fachowca.
W tym miesiącu dokonałem już kilku zakupów, które nie naliczyły się. Licznik zatrzymał się na dacie 2.08.2024
Andrzej

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andreasg tak, dostałam już potwierdzenie, że jest to błąd techniczny i zespół już działa nad jego naprawą, ale możliwe, że nie wyrobią się w tym tygodniu, dam zna, gdy tylko otrzymam potwierdzenie, że śmiga i wtedy zweryfikujemy, czy te 300 monet się zgadza 😉
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andreasg przepraszam, że czekałeś! Otrzymałam odpowiedź, że problem został rozwiązany. Czy możesz sprawdzić, czy dane poprawnie się zaktualizowały na Twoim koncie?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nikadziękuję za rozwiązanie sprawy. Wygląda na to, że problem zniknął.
Musiałem jeszcze raz zapisać się do strefy fachowca - taki był wymóg, zniknęły zakupy z tego miesiąca do momentu zapisu. Uważam temat za rozwiązany.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andreasg ok, dziękuję za potwierdzenie 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andreasg Czy problem zauważyłeś dzisiaj, czy już trwa od kilku dni?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chyba coś drgnęło, po kilkudniowym przestoju w naliczaniu, dzisiaj jest info o naliczeniu do 8.09

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andreasg dziękuję za wiadomość! Zgłosiłam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andreasg czy licznik ruszył? Otrzymałam odpowiedź, że liczniki przeliczają się już na bieżąco, czy możesz to potwierdzić?
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »