Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
😄
Jeśli Ci chodzi o prowizję od nieopłaconego przez klienta zakupu to oddają jak dobrze uzasadnisz.
@serwismips Czy w sprawie zwrotu pieniędzy kontaktowałeś się ze sprzedającym? O które zamówienie chodzi?
Łączna kwota zamówienia:
w tym Allegro Paczkomaty InPost 8,99 zł
Kupione: 20 Cze 2022 14:46
Liczba sztuk: 1
zakupione na alegrolokalnie brak kontaktu ze sprzedającym brak możliwości odzyskania pieniędzy brak możliwości ponownego złożenia reklamacji transakcja jest niewygodna to zniknęła już z serwisu?
A skąd wiedza że to Allegro a nie sprzedajacy? po zwrocie środków od sprzedającego Allegro wysyła maila do Ciebie >był mail? nie było to otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa sprzedajacy ma max 14dni na zwrot środków od daty odstąpienia od umowy zakupu.