Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Sprzedający nie chce zwrócić mi pieniędzy za odesłany zakup, miałam wazną etykietę pocztowa jeszcze dziś, sprzedający napisał że nie mam prawa do zwrotu pieniędzy bo towar odesłany po terminie, czy mogę coś jeszcze zrobić w tej sytuacji? Pierwszy raz się spotykam z takim zachowaniem u sprzedającego a kupuje na allegro bardzo dużo towarów.
@21joasia Cześć. 🙂 Podaj proszę numer zamówienia lub datę zakupu i datę odstąpienia od umowy.
@21joasia Paczkę otrzymałaś 18 września, zwrot zgłosiłaś 26 września (czyli zmieściłaś się w terminie 14 dni na odstąpienie od umowy). Następnie miałaś kolejne 14 dni na odesłanie towaru, czyli dzisiaj do końca dnia. Widzę, że rozpoczęłaś dyskusję ze sprzedającym. Kontynuuj ją, a w razie problemów wezwij pracownika Allegro.
@21joasia Kiedy odebrałaś przesyłkę, kiedy odstąpiłaś od umowy i kiedy paczkę odesłałaś?
Na zwrot masz 14dni od chwili otrzymania towaru i 14dni na odesłanie więc w sumie 28dni i możesz odesłać ostatniego dnia, sprzedajacy nie może niczego odmawiać, jak wszystko jest w terminie to otwórz dyskusję a odda: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@21joasia sprzedawca niech się doszkoli, lub przyślij go to tego wątku 😄
Ty masz 14 dni na odstąpienie od odebrania paczki, i kolejne 14 dni od odstąpienia na odesłanie, odstąpienie jest ważne nawet jak odeślesz po miesiącu ( tyle że tu sprzedawca może Ci potrącić za bezumowne przetrzymanie jego własności ) jeśli odesłałaś 14 dnia od odstąpienia, czas dostawy się nie liczy jak dostanie paczkę musi Ci oddać kasę 🙂
Art. 34. 1. Konsument ma obowiązek zwrócić towar przedsiębiorcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
Wcześniej dałam sprzedającemu 3 gwiazdki i się mści
@21joasia a co ma jedno do drugiego, Ty masz prawo ocenić a one ma prawo trzymać się Ustawy Konsumenckiej, napisz mu że jak będzie robił problemy wkroczy Rzecznik Konsumenta, może to go ochłodzi 😄