Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym zapytać, czy istnieje możliwość wymiany bonów podarunkowych, które nie zostały jeszcze wykorzystane.
Bony zostały zakupione za pośrednictwem Allegro i nie wiem, czy system pozwala na ich wymianę.
@Client:133762197 czy masz na myśli karty podarunkowe do wykorzystania na Allegro, czy może jakieś inne? W większości nie ma możliwości zwrotów takich produktów. Doprecyzuj proszę sprawę.
Mam na myśli karty podarunkowe, a jest możliwość wymiany kart na nowe?
@Client:133762197 jak rozumiem termin na wykorzystanie kart minął. W takim przypadku niestety nie ma możliwości wymiany lub zwrotu.
Karty są jeszcze aktualne lecz w wyniku błędu zostały dostarczone do złego odbiorcy i chciałbym zablokować mu możliwośc wykorzytania tych kart
@Client:133762197 ciężko zweryfikować Twoją sprawę, ponieważ nie widzę zakupu na Twoim koncie. Karty podarunkowe Allegro są produktem elektronicznym i wysyłane są praktycznie natychmiast po zakupie, jeżeli zakupiłeś karty z naszego oficjalnego sklepu, powinieneś mieć możliwość ich zwrotu przez formularz w ciągu 14 dni od zakupu.
Karty zostały zakupione przez formularz B2B
@Client:133762197 podaj proszę numer noty lub firmę
2025/8000029332 - zaznaczę że chciałbym wymienić tylko część kodów
@Client:133762197 Dziękuję. Skonsultowałyśmy Twoją sprawę. Dostałyśmy potwierdzenie, że chodzi o 50 kodów. Nie możemy ich wymienić. Możemy jedynie część z nich zablokować, ale nowe będziesz musiał kupić. Napisz, proszę, czy chcesz skorzystać z takiego rozwiązania.
Dziękuję za informację, ale takie rozwiązanie mi nie odpowiada.
A jeżeli zgodzę się na blokadę kodów to środki zostaną zwrócone za zablokowane kody?
@Client:133762197 skonsultuję to i wrócę do Ciebie z informacją.
@Client:133762197 przepraszam Cię za późną odpowiedź. W przypadku b2b nie przyjmujemy zwrotów ani nie wymieniamy kart. Możemy zablokować wybrane karty na Twoją prośbę, jednak środki za nie nie zostaną zwrócone.