Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient otrzymał produkt z którego był niezadowolony, skończyło się na tym że allegro protect zwróciło środku za zakup, kupujący wystawił mi negatywną opinie i teraz pytanie czy jeśli zwrócę wpłatę i zmienie status zamówienia na anulowane to czy ocena kupującego zniknie z mojego konta a utracone punkty jakości sprzedaży automatycznie wrócą na konto ?
Nie.
@Liceos Nie, zwrot wpłaty nie spowoduje, że będziemy mogli usunąć tę ocenę. Kupujący ma prawo do oceny transakcji, nie tylko ze względu na otrzymany produkt jak i np. obsługę i realizację zamówienia.
@Liceos Nie zniknie ,ale jak Ci się uda przekonać tego klienta do usunięcia opinii to powinno poprawić Twoją punktację.
@Liceos napisz co napisał ten kupujący?
Opis oferty : Stan używany średni na jeża, książka po zalaniu spodu strony lekko pogniecone lecz wszystko czytelne (Podręcznik oprawiony w okładke)
kupujący napisał tak :
"Tragedia. Dostałem spleśniałą książkę, a sprzedawca cynicznie pisał, że zgodziłem się na stan książki opisany przez niego słowami "średni na jeża". Szkoda czasu i nerwów. Allegro Protect zwróciło mi po dwóch tygodniach przepychanek środki za ten toksyczny zakup."
super sformułowanie średni na jeża czyli chun wi co pisze się stan jak na zdjęciach
czyli lipa trzeba czekac 12msc , jak szybko nabić sobie punkty jakosci sprzedazy ?handluje uzywanymi podręcznikami dziennie sprzedaje max 5
potrzebuje przynajmniej dobrego aby mieć allegro smart chyba tak? mialem i po otrzymaniu tej negatywnej oceny juz nie mam ;/