anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy koszty wysyłki podlegają zwrotowi w przypadku anulowania zamówienia?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:106414288
#7 Wielbiciel#

Proszę o poradę. Zamówiłem produkt za 120 zł i przez przypadek ustawiłem dostawę kurierem za 800 zł. Zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, więc natychmiast je anulowałem. Czy w takim przypadku opłata za dostawę podlega zwrotowi?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
LEW433
#21 Demiurg#

Jak zostało anulowano to sprzedający zwraca całość.

oznacz moderatorów
Client:106414288
#7 Wielbiciel#

Jesteś tego pewien?
Po prostu teraz panikuję.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tak, jeżeli zostało anulowane to jestem pewien.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:106414288 Gdy anulujesz zakup, który został już przez Ciebie opłacony, sprzedający powinien w ciągu 2 dni roboczych zwrócić Ci koszt zamówienia na kartę płatniczą lub konto, z którego zapłacono za zakup.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX#jak-anulowac-...

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Client:106414288 a kupiłeś to od firmy? Jakim cudem wygenerowałeś 800zł za wysyłkę? Promem kosmicznym ci to dowiozą?

oznacz moderatorów
Client:106414288
#7 Wielbiciel#

Kurierzy DHL, UPS i Allegro byli darmowi, a na koszty dostawy dpd nie zwracałem uwagi

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Co to koszty europalety są że aż tyle?

oznacz moderatorów
Client:106414288
#7 Wielbiciel#

Nie mam pojęcia, sama jestem tym zszokowana.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Client:106414288 pokaż no tą ofertę bo aż nie wierzę że wysyłka 800zł co on tam ustawił 

oznacz moderatorów
Client:106414288
#7 Wielbiciel#

Poniżej znajduje się całe zamówienie
Client106414288_0-1713209556168.png

 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_weźcie tą ofertę na weryfikację / zamknijcie to jakiś scam 800zl za dostawę

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@az1rael Może źle ustawiony cennik?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106414288 sprzedający ustawił tak cennik, być może chciał uniknąć konkretnych przewoźników. W każdym razie powinnaś otrzymać od niego całą wpłatę z powrotem (sprawdziłam, że już ją zlecił, więc wkrótce ją otrzymasz), a jego oferty zgłosiłam 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Może tak ustawił sprzedający- ma prawo!😁

oznacz moderatorów