Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od wczoraj nie mogę zapłacić przez PayU
@Client:45479310 Opisz dokładnie jaki problem pojawia się przy próbie płatności.
pojawia się komunikat że przelew odrzucony i limit wykorzystany. to nieprawda
a nastepnie komunikat ze strony payU że bład serwera nr 400 chyba
@Client:45479310 Kontaktowałeś się w tej sprawie ze swoim bankiem? Jeśli bank nie potwierdzi problemu po swojej stronie, daj znać.
kontaktowałam się. bank w ogóle tych operacji nie widzi bo nie dochodzą. wszystkie zatrzymują się i sa odrzucane
@Client:45479310 dzięki za informację! Skonsultuję to z operatorem płatności, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
już się sprawa wyjaśniła. dziękuję za pomoc. wszystko już jest dobrze
@Client:45479310 ok, dziękuję za informację 🙂