Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Napisałem rekalmację:
Opis problemu: Bateria niestety trzymała na początku tylko 16 godzin i wyczerpana. A po miesiącu teraz nie idzie naładować.
cyt z waszaj strony producenta
"Pozostań aktywny dzięki wytrzymałej baterii"
"Odporność i dostępność Zegarek firmy (którego nie będę podawał) wyróżnia wysoka odporność na wodę i pył potwierdzona certyfikatem IP68. W połączeniu z wytrzymałą baterią pozwala na stały kontakt z podopiecznym w każdych warunkach."
Otrzymałem odpowiedź:
Dzień dobry,
oczekiwania Klienta generują nadmierne koszty względem naprawy. Proponujemy zatem naprawę poprzez wymianę baterii. Prosimy o decyzję najpóźniej w ciągu 7 dni. W przypadku braku zgody reklamacja zostanie odrzucona.
A czy ta wymiana bateria jest możliwa dostępna przez kupującego czy musi być robiona poprzez serwis? Otwórz dyskusję opisz tam problem, pamiętaj że to sprzedajacy powinien odebrać towar na reklamację , jak chce go: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@HELGA1774 To Twoje wyjaśnienie jest bardzo niejasne.
Nowe baterie nigdy nie są ładowane do 100% a jedynie do około 75%.
Skoro bateria wytrzymała 16 godzin to nie jest najgorszy wynik. Bywa gorzej.
Jeżeli bateria po rozładowaniu nie zostanie szybko naładowana to ma prawo po miesiącu całkowicie padnąć.
Baterie są wymienne więc można je wymieniać, jeżeli kolejna bateria nie wytrzyma dłużej, zgodnie z danymi technicznymi producenta, to dopiero druga reklamacja może skutkować zwrotem całego urządzenia i żądaniem zwrotu pieniędzy.
Tak jest nie jasne.
Sprawą oczywistą jest że baterie nie są naładowane w 100%. Zegarek został naładowany i użytkowany codziennie poniważ był to zegarek dla osoby starszej monitorujący.
Dziekuję za odpowiedź.
@HELGA1774 I jakie jest rozwiązanie tej sprawy? Niech to lepiej zrobi sprzedajacy, jak wyraźnie Ci napisze o wymianie baterii i da gwarancje i chcesz to wowczas wymień, tak nie wymieniaj bo przy kolejnej reklamacji zarzuci Ci że było grzebane.
@HELGA1774 Ok, jeśli to zegarek to faktycznie zdecydowanie zbyt krótko. Myślałem o smartfonie, laptopie.
Ale sprzedający ma prawo "naprawić wadę" czyli wymienić baterię. Powinnaś się zgodzić.
Jeżeli wymiana baterii nie spełni twoich oczekiwań dopiero kolejna reklamacja może skutkować zwrotem pieniędzy, razem z kosztami wszystkich wysyłek.