anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ktoś umie to wytłumaczyć?

HELGA1774
#1 Nowicjusz#

Napisałem rekalmację:

Opis problemu: Bateria niestety trzymała na początku tylko 16 godzin i wyczerpana. A po miesiącu teraz nie idzie naładować.

cyt z waszaj strony producenta

"Pozostań aktywny dzięki wytrzymałej baterii"

"Odporność i dostępność Zegarek firmy (którego nie będę podawał) wyróżnia wysoka odporność na wodę i pył potwierdzona certyfikatem IP68. W połączeniu z wytrzymałą baterią pozwala na stały kontakt z podopiecznym w każdych warunkach."

Otrzymałem odpowiedź:

Dzień dobry,

oczekiwania Klienta generują nadmierne koszty względem naprawy. Proponujemy zatem naprawę poprzez wymianę baterii. Prosimy o decyzję najpóźniej w ciągu 7 dni. W przypadku braku zgody reklamacja zostanie odrzucona.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

A czy ta wymiana bateria jest możliwa dostępna przez kupującego czy musi być robiona poprzez serwis? Otwórz dyskusję opisz tam problem, pamiętaj że to sprzedajacy  powinien odebrać towar na reklamację , jak chce go: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@HELGA1774  To Twoje wyjaśnienie jest bardzo niejasne.

Nowe baterie nigdy nie są  ładowane do 100%  a jedynie do około 75%.

Skoro bateria wytrzymała  16 godzin  to nie jest najgorszy wynik.  Bywa gorzej.

Jeżeli bateria po rozładowaniu nie zostanie szybko naładowana to  ma prawo po miesiącu  całkowicie padnąć. 

Baterie są  wymienne więc można je wymieniać, jeżeli  kolejna bateria  nie wytrzyma dłużej,  zgodnie z  danymi technicznymi producenta,  to dopiero druga reklamacja może  skutkować  zwrotem całego urządzenia i  żądaniem zwrotu pieniędzy.

oznacz moderatorów

HELGA1774
#1 Nowicjusz#

Tak jest nie jasne. 

Sprawą oczywistą jest że baterie nie są naładowane w 100%. Zegarek został naładowany i użytkowany codziennie poniważ był to zegarek dla osoby starszej monitorujący. 

Dziekuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@HELGA1774 I jakie jest rozwiązanie tej sprawy? Niech to lepiej zrobi sprzedajacy, jak wyraźnie Ci napisze o wymianie baterii i da gwarancje i chcesz to wowczas wymień, tak nie wymieniaj bo przy kolejnej reklamacji zarzuci Ci że było grzebane.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@HELGA1774  Ok,  jeśli to zegarek to faktycznie zdecydowanie zbyt krótko. Myślałem o smartfonie, laptopie.

Ale sprzedający ma prawo "naprawić wadę"  czyli wymienić baterię.  Powinnaś się zgodzić.

Jeżeli wymiana baterii  nie spełni twoich oczekiwań  dopiero kolejna reklamacja może skutkować zwrotem  pieniędzy, razem z kosztami wszystkich wysyłek.

oznacz moderatorów