Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam następujący problem. Zamówiłem sobie na allegro coś do paczkomatu, wybrałem paczkomat, zapłaciłem blikiem aukcje i nagle tuż po zapłacie i zakonczeniu całego procesu przypomnialem sobie, ze ja mialem ta paczke nadac ale zupełnie gdzie indziej a ponad 200km od miejsca, które wybrałem jak docelowy przed zapłatą. Czy jest mozliwosc zmiany paczkomatu docelowego?? Dodam tylko ze paczka bedzie nadawana przez sprzedającego dopiero za kilka dni
@Levittowsky musisz ze sprzedającym się dogadywać. Im szybciej tym lepiej 🙂
Sprzedawca z poziomu menagera może zmienić kod do umiejscowienia paczkomatu, najlepiej zadzwonić do niego i poprosić o zmianę aby uniknął dodatkowych kosztów związanych z dodatkową paczką 🙂
A w jaki sposób może to zrobić sprzedawca? Da się to na allegro zmienić czy musi wysłać oddzielnie? (kupujący wybrał u mnie zły paczkomat)
W Managerze Inpostu zrób import przesyłki z Allegro , kliknij w mapę, wybierz właściwy paczkomat i zmień.
A z allegro lokalnie również tak to zadziała? Nie pokazują mi się żadne przesyłki w managerze
@komputer2901 Na Lokalnie ponoć nie można zmienić. Nadaj przez szybkie nadania a klienta poproś o dopłatę .
I co się stanie z tym zamówieniem na Allegro? W końcu wygaśnie czy co, bo jeśli wyślę poza allegro a przesyłka opłacona jest na allegro ale jej przez allegro nie wyślę to czy te pieniądze zostaną u mnie?
Mam podobną sytuację. Udało się znaleźć rozwiązanie?
Dzień dobry. Podłączę się do postu. Mam podobną sytuację, tylko jak się zorientowałem że mam wybrany zły paczkomat to nie przelałem pieniędzy. Czy jest możliwość zmiany adresu paczkomatu na moim poziomie i dokonania wpłaty.
@amasu Wejdź w zakładkę Kupione, anuluj rozpoczętą płatność i kliknij Ponów płatność. Możesz wtedy ponownie wybrać sposób dostawy i zapłacić.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Usunąłem jednak wszystkie "kupione" i mam
@amasu przywróciłam zakup do Twojej listy, sprawdź czy go widzisz.
Bardzo dziękuję za pomoc. Sprawa rozwiązana.
Ja mam podobny problem z piłą szablastą. Wybrałem zły paczkomat, płatność już zakończona więc nie mogę jej anulować. Pisałem już do sprzedawcy maila, dzwoniłem ale bez odbioru. Czy jeszcze coś można zrobić?
Możesz anulować zakup jeżeli jest taka opcja.
Jeżeli nie ma opcji anulowania, to dokonaj zwrotu (nie jest istotne czy towar już został wysłany czy nie) i kup ponownie pamiętając by wybrać właściwy paczkomat.
Oczywiście wiem że zwrot to dla sprzedawcy niekomfortowa sytuacja, ale skoro nie odbiera telefonu to w sumie sam sobie winien że nie da się tego inaczej rozwiązać.