Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Otrzymałem towar niezgodny z ofertą więc chcę go zwrócić. Wybrałem sposób realizacji zwrotu z dostępnych z listy - czy jest możliwość dokonania zmiany tego? Wybrałem, że wyślę towar Pocztą Polską ale chcę zmienić na kuriera w związku z czym potrzebuję wygenerować inną etykietę zwrotu.
Jak widzę typowy niezdecydowany klient - zakup przez pomyłkę? 😉
Klient zdecydowany - pomyłka po stronie sprzedawcy. Zamawiałem uchwyt mocowania fotelika dziecięcego PRAWY a otrzymałem LEWY.
Spoko, to był taki żart z mojej strony.
Nie wiem, czy da radę zmienić formę zwrotu, ale zawołajmy moderatorki, one MAJĄ TĘ MOC - może coś zaradzą 🙂
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
pomożecie, doradzicie?
@choakeen nie wywołuje 🦁 z lasu 😆
A czemu nie chcesz odesłać Pocztą?
To reklamacja jak odeslesz na własny koszt to sprzedawcą po uznaniu reklamacji powinien Ci oddać ten koszt.
@choakeen rozumiem, że chodzi o zamówienie nr d0fd2690-c73c-11ed-89c9-956bcbffe38b? W tym wypadku zmiana przewoźnika niewiele zmieni, ponieważ w przypadku metody dostawy Allegro Kurier DPD przesyłkę zwrotną nadasz w placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych) lub w punkcie DPD Pickup.
Problem polega na tym, że wybrałem zwrot Pocztą i kwotę 0,00 pln ale na poczcie chcą ode mnie pieniądze za wysyłkę bo na wygenerowanej etykiecie przy moim nazwisku jest zaznaczony "płatnik"
Raz jeszcze:
Ty opłacasz przesyłkę zwrotną a w ramach reklamacji sprzedawca zwraca Ci koszt całkowity czyli koszt produktu + transport (koszt, jaki Ty poniosłeś odsyłając produkt) 🙂
Jeśli tak to działa to czemu w opcji zwrotu było do wyboru między innymi Poczta i kwota 0,00 a była też Poczta i kwota inna (około 15)
Nie wiem, a nie możesz po prostu zapłacić tych paru złotych? Sprzedawca i tak Ci odda, jeśli nie będzie chciał - założysz dyskusję i dostaniesz z POK. Po co drążyć temat?
Wszyscy Ci tutaj piszą co i jak, a Ty ciągle swoje...
Jeśli chcesz wyjaśnienia, dlaczego pojawiła się zerowa opłata przywałam dla Ciebie moderatorkę:
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
możesz sprawdzić, proszę?
@biosorcerer jak widać po odpowiedzi Moderatorki nie wiesz o czym piszesz...
Chciałem pomóc, nie jestem pracownikiem Allegro ani Poczty Polskiej, więc bazuję na moim doświadczeniu.
Przepraszam, że nie pomogłem.
@choakeen przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja, ponieważ osoba na Poczcie wprowadziła Cię w błąd. Na etykiecie zawsze jest napisana "płatnik", a niżej jest info o tym, że Allegro płaci za przesyłkę.