Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym zrezygnować za zakupu, ponieważ przesyłka nie trafiła do mnie.
Okazuje się, że towar wysłany przez pocztę polską jest cały czas w dostawie (od 6 kwietnia). W poczcie polskiej nie wiedzą gdzie znajduje się przesyłka, a ja jako odbiorca nie mogę złożyć reklamacji.
Nie chciałbym brać na siebie odpowiedzialności za spedytora.
Mieliście podobne doświadczenia?
@AleksTok Cześć. Czy zgłaszałeś tę sytuację sprzedającemu, żeby skontaktował się z Przewoźnikiem?
@AleksTok Zakup od osoby prywatnej czy od firmy?
Poprosiłem Sprzedającego o kontakt z przewoźnikiem - na razie bez odpowiedzi. Mi również poczta obiecała, że szybko wyjaśnią i wrócą z odpowiedzią.
Zakup od firmy.
@AleksTok w takim razie sprzedający powinien wysłać Ci nową przesyłkę a kwestię tamtej zaginiętej wyjaśnić sobie już z przewoźnikiem.
@AleksTok Jeżeli to zakup od firmy, konsumencki to na sprzedającym spoczywa odpowiedzialność za przesyłkę do chwili odbioru, napisz od kogo kupiłeś.