anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę utworzyć czarną listę sprzedających?

MAMY ROZWIĄZANIE!
yeeny
#8 Zapaleniec#

Chciałbym na swoim koncie utworzyć czarną listę sprzedawców u których nie chcę kupować. Jak na razie to sprzedawca może mnie dodać do swojej czarnej listy, w druga stronę to nie działa chyba że nie widzę takiej opcji.

Czy jest taka możliwość? Jeśli nie ma to jak to zgłosić do Allegro aby umożliwiono kupującym takie selekcjonowanie sprzedawców? Chciałbym wyeliminować sprzedawców słabo wywiązujących się ze swoich obowiązków, np. wysyłka w dniu dostawy. 

oznacz moderatorów
48 ODPOWIEDZI 48
pinsplash
#21 Demiurg#

@yeeny "wysyłka w dniu dostawy"???🤔

Taki pomysł już był, poszukaj na forum

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
yeeny
#8 Zapaleniec#

Kupiłem 14.06.2021, zapłaciłem o 8.00, otrzymałem info, że dostawa 16-17.06.2021 r., ponieważ wyjeżdżałem napisałem do Sprzedawcy aby nie zwlekał z wysyłką gdyż zależy mi aby odebrać najpóźniej 16.06, Sprzedawca 15.06 o 23.50 odpisał mi, że  jutro zostanie wysłane. Czyli jak się uda i Inpost nie będzie miał poślizgu to 17.06 może będzie. Ten Sprzedawca jest wyjątkowy, inni zawsze po wpłacie w ciągu kilku godzin robią wysyłkę.   

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@yeeny Pamiętaj że : otrzymałem info, że dostawa 16-17.06.2021 r. tego NIE pisze sprzedawca, to są szacunki allegro.

Jaki był czas wysyłki podany w aukcji? Czy sprzedawca wyslał 16.06 jak obiecywał?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
yeeny
#8 Zapaleniec#

czas dostawy z oferty dokładnie taki, miało być u mnie w ciągu 2-3 dni (czyli 15-17.06), wiadomość o dostawie 16-17.06, wyjeżdżałem 16.06 po pracy ok. 17:00 więc spokojnie bym odebrał jak by zostało wysłane od razu, w e-mailu prosiłem o dostawę na 16.06 a jak się nie uda to o zmianę adresu dostawy na Sopot, zero reakcji ze strony Sprzedawcy, oprócz tylko tej o wysłaniu jutro. Zrezygnowałem z zakupu, dostałem zwrot. Śmieszne w całej tej sytuacji jest to, że po powrocie z urlopu kupiłem ponownie ten sam przedmiot, nie zauważyłem że od tego samego sprzedawcy, wysyłka była od razu po wpłacie. 😃

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@yeeny Dlaczego ryzykujesz tak niepewny termin dostawy przed wyjazdem?

"...wiadomość o dostawie 16-17.06, wyjeżdżałem 16.06..."

I z takiego powodu robisz awanturę?

Litości.

To nie jest śmieszne, tylko nieodpowiedzialne.

 

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@yeeny Jeżeli sprzedawca deklarował wysyłkę w ciagu np 3 dni roboczych to się zmieścił.... ponownie podkreslam : sprzedawca deklaruje czas wysyłki, a szacunkowy czas dostawy dopisuje samo Allegro..

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@yeeny jeśli ma ustawione wysyłka natychmiast to faktycznie powinien wysłać w ciągu kilku godzin. Ale bez przesady, że tak mają wszyscy. Ja mam od 24-48 godzin i zazwyczaj wysyłam na drugi dzień po zakupie.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@pinsplash Może chodziło o dostawę w dniu wysyłki😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
C23B32
#10 Popularyzator#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Kupuje dużo i nagminne jest tutaj oferowanie nieistniejącego towaru, fałszywe zdjęcia, nierealne produkty tylko z bazy zdjęć  i z reguły wysyłanie co sprzedawcy pasuje a nie za co jest zapłacone. Potem tylko zawracanie gitary, zwroty, dyskusje, oczekiwanie na kasę, pisanie do allegro, itd. Jak blokować nieuczciwych sprzedawców?? Aby nie wyświetlały mi się ich towary - poza żądaniem dodania mnie do ich czarnej listy.

oznacz moderatorów
Client:81603102
#9 Pomysłodawca#

Potrzebujemy czarnej listy ale dla kupujących. Nie ma wtedy tracenia czasu aby sprawdzac czy kupowany produkt nie jest przypadkiem od krętacza. Blokada produktów i sprzedawcy koniecznie powiązana poprzez adres z wszystkimi jego kontami których niektórzy mają po kilkanascie i coś zrobić z problemem niby darmowych przesyłek poprzez program smart jak np InPost powinien być darmowy a naliczył mi sprzedawca  będący w programie smart 250 zł do paczkomatu za mała przesyłkę !!! Gdybym nie sprawdzał przed płaceniem raz jeszcze to ....

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:81603102 To nie jest takie proste, sprzedawcy mają po kilkanaście kont, produktyzacja, Smart ograniczony do niektórych metod dostawy itd. Oczywiście i nie należy wszystkich wrzucać do jednego wora.

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@C23B32 przecież to jest pokłosie produktyzacji, czyli łączenia swoich ofert z produktami. świetne pole do nadużyć i kombinacji, ale portalowi to jakoś nie przeszkadza.

Dodatkowo korzystanie ze zdjęć i opisów konkurencji jest teraz wręcz przez allegro zalecane.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@C23B32 nie ma już czarnej listy sprzedających i nie planujemy wracać do tego rozwiązania. Przed zakupem warto sprawdzić oceny sprzedającego, by w ten sposób zweryfikować czy dokonanie zakupu będzie bezproblemowe. Każdą podejrzaną ofertę możesz zgłosić przez przycisk "zgłoś naruszenie zasad" dostępny w każdej ofercie, w razie problemów możesz liczyć na nasze wsparcie w dyskusji, a w ostateczności na rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Weryfikujemy sprzedających, którzy wystawiają oferty na Allegro i dbamy żeby zakupy tutaj były nie tylko bezpieczne, ale również wygodne i bezproblemowe. Monitorujemy np. jakość sprzedających i podejmujemy działania jeżeli spada poniżej akceptowalnego poziomu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:81603102
#9 Pomysłodawca#

@la_nika ok to jeśli nie czarna liste to opcja w moich zakupach -nie pokazuj produktów tego sprzedawcy ...jest to dla mnie wielka strata czasu jeśli coś kupuje i nie chce  przez pomyłkę kupic czegos od nieuczciwego sprzedawcy(kupuje duzo) - muszę sprawdzać adresy, dane osobowe, itd - powinniście chyba raczej przyspieszać proces zakupów a nie ---utrudniać ?

Sprawdzić oceny sprzedającego - sprawdzam i co? Sposób oceniania na Allegro jest bez sensu - nie macie najprostszego rozwiązania uniemożliwiającego oceniania produktu w ocenie sprzedawcy co jest kuriozum - sprzedawca łapie negatywy NIE ZA SIEBIE tylko za produkt. Do tego często sprzedawca ma 100% i negatywy - jak to mozliwe - przeciez choć jeden to już będzie 99.99%. Każda podejrzana ofertę zgłaszać?  - to już chyba lekki żart -przecież olewacie to  kompletnie,  kilka zgłosiłem i są jak były - 90 % opisów,  aukcji, zdjęć  fałszywych nagłówków -tytułów sprzedaży, z Allegro  nie przeszłoby na **piiip** czy **piiip** - wiem o czym pisze: ponad 15  lat doświadczenia w sprzedawaniu/kupowaniu tam (wiadomo nigdzie nie jest idealnie)- Godzicie sie na mase NIE homologowanych towarów, fałszywek, lewych certyfikatów, nie wspominając o produktach bez CE (po cos to jest) itd, itd -jak to ująć jest masa towarów po prostu niebezpieczna dla zdrowia i życia - zgłaszane np z przewodami sieciowymi 230v  praktycznie na wierzchu dotykającymi przewodów UWAGA (wysokiego napięcia - bo to taki produkt) i co ?? i nic aukcja dalej sobie - ja zrobiłem zwrot i nie mogę zablokować tego sprzedawcy

( sprawdziłem produkt  dalej  w ofercie lol )

Jesli Allegro nic z tym nie robi to ja chce miec prawo do blokowania takiego sprzedawcy.

cyt"Monitorujemy np. jakość sprzedających i podejmujemy działania jeżeli spada poniżej akceptowalnego poziomu. "

co to znaczy?? ironizując  Np 10 osób porażonych prądem danym produktem czy 20 ??? czy może liczba spalonych domostw bo to tym grozi też. Jeśli chcecie weryfikować naruszenia zasad to musza tam byc osoby znające się na poszczególnych dziedzinach inaczej to te  "zgłoś naruszenie zasad" jest tylko dla poprawy samopoczucia drogiego allegro i argument w dyskusjach jak ta. Wiem, że na żadnym portalu handlu internetowego nie da się upilnować wszystkiego, każdy ma swoje wady i zalety, ale są sposoby (proste ) na zwiększenie efektywności i sprzedaży i  kupowania i co najważniejsze dla mnie: uczciwych, rzetelnych ofert zakupowych, a nie godzenia się na każde, aby tylko był zysk.

oznacz moderatorów
C23B32
#10 Popularyzator#

Nadziej mala ale zawsze... w nowym wkrotce szefie Allegro. Minal prawie rok i nic -bez zmian.Co to znaczy cyt: "Monitorujemy np. jakość sprzedających i podejmujemy działania jeżeli spada poniżej akceptowalnego poziomu." Jaki to jest akceptowalny poziom? Jak okreslony - w zaleznoci od pory dnia czy humoru? Nic nie monitorujecie,nic nie weryfikujecie  zglaszane bylo wiele razy poprzez ten przycisk i telefonicznie. Sprzedawcy jak kantowali tak kantuja. Allegro niestety nie ma pojecia o zasadach Fair Traiding udawane jest tylko, ze cos sie robi dla klienta (rozumiem ,ze sprzedawcy musza byc tez zabezpieczeni) ale tu sorry w dalszym ciagu jest zywiec, od wyszukiwarki slow kluczowych, poprzez schrzanione cookies, platnosci caly czas niezmienione- zglaszane bledy  ponad dwa lata temu !!! I kazdy ma to gdzies. Paczkomaty Allegro - raz odebrane i nigdy wiecej - chyba najbardziej chory pomysl. Bot od wiadomosci to tworca chyba nawet jezyka polskiego nie zna - przy kazdej mojej wiadomosci do sprzedajacego praktycznie bot sie wcina, nawet nie rozumie prostego: Ok dziekuje. Przestalismy juz tu praktycznie robic zakupy; pozostalo jakies 5% z  tego co bylo a i tak co trzeci to sa zwroty..taa weryfikwanie i monitorowanie  -kpina z kupujacych -zawracanie sami wiecie czego. Z jakis 60% rok temu, teraz jakies 80 % tutaj jest juz poza jakakolwiek przez kogokolwiek kontrola. @LEW334 Jest to bardzo proste i nie wazne ile ma kont ,,Tylko ze to Allegro byloby stratne a my klienci mozemy sobie tracic czas na recznym porownywaniu np. danych sprzedawcow przy tym samym produkcie o podobnej badz zblizonej cenie itd itd.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81603102 mamy dwa rodzaje ocen: opinię o produkcie i ocenę sprzedaży, W ocenie sprzedaży kupujący mają możliwość wystawienia opinii o transakcji u konkretnego sprzedającego, w ocenie produktu oceniają tylko zakupiony przedmiot. Każda negatywna opinia obniża procent poleceń kupujących, oceny są widoczne przez 12 miesięcy, a jakość sprzedaży mierzona jest codziennie, bierzemy pod uwagę ostatnie 30 dni.
Czy mogę Cię poprosić o przesłanie numeru oferty, o którym piszesz? Prześlę to do weryfikacji.
Sprawdzamy poprawność ofert, oryginalność oferowanych produktów np. w ramach współpracy w ochronie praw. Bardzo doceniamy Waszą pomoc w tym temacie i to, że zgłaszacie nam oferty, które wzbudzają Wasze wątpliwości. Każde zgłoszenie jest rozpatrywane indywidualnie i jeżeli mamy ku temu podstawy usuwamy oferty i podejmujemy działania. 
Jeżeli masz pomysły na udoskonalenie Allegro, możesz je zgłaszać tutaj.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:81603102
#9 Pomysłodawca#

@la_nika  gdzie mam przesłać nr oferty ?Mam zdjecia tez.  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81603102 możesz ją podać tutaj w wątku. W każdej ofercie masz też przycisk "zgłoś naruszenie zasad", z którego możesz skprzystać, gdy jakaś oferta wzbudza Twoje wątpliwości, takie zgłoszenia również weryfikujemy.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów