anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę zgłosić rękojmie po ponad roku, bo przestała działać lampa LED RGB bezprzewodowa?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Paula22_3
#2 Obserwator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  

okres gwarancyjny (rok) od producenta  minął na początku kwietnia. Czy mogę zgłosić reklamacje - rękojmie do sprzedającego i powinien ją uznać, jeżeli lampka bezprzewodowa RGB LED się zepsuła i nie da się jej nawet ładować? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
NipponShorty
#14 Krzewiciel#

W przypadku zakupu od firmy przysługuje Tobie dwuletni okres reklamacji z Tytułu rękojmi, reklamacje możesz złożyć przesyłając produkt z odpowiednim pismem na adres reklamacyjny sprzedającego bądź rozpocząć z nim dyskusje w której określisz swoje żądania co do reklamacji.

oznacz moderatorów
Paula22_3
#2 Obserwator#

Dzięki za odpowiedź, bo sprzedawca na zgłoszenie reklamacji odpisał, że rok gwarancji producenta już minął

oznacz moderatorów
NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Gwarancja to gwarancja, Ty chcesz zareklamować produkt z tytułu rękojmi - to dwa różne pojęcia.

oznacz moderatorów
Paula22_3
#2 Obserwator#

to tak zrobie 

oznacz moderatorów