
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
okres gwarancyjny (rok) od producenta minął na początku kwietnia. Czy mogę zgłosić reklamacje - rękojmie do sprzedającego i powinien ją uznać, jeżeli lampka bezprzewodowa RGB LED się zepsuła i nie da się jej nawet ładować?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W przypadku zakupu od firmy przysługuje Tobie dwuletni okres reklamacji z Tytułu rękojmi, reklamacje możesz złożyć przesyłając produkt z odpowiednim pismem na adres reklamacyjny sprzedającego bądź rozpocząć z nim dyskusje w której określisz swoje żądania co do reklamacji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za odpowiedź, bo sprzedawca na zgłoszenie reklamacji odpisał, że rok gwarancji producenta już minął
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gwarancja to gwarancja, Ty chcesz zareklamować produkt z tytułu rękojmi - to dwa różne pojęcia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to tak zrobie