anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy moge zwrócić papier toaletowy - użyłem tylko raz.

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

powód zwrotu - nie pasuje mi 🙂 jest zbyt szorstki i piecze mnie pupka. Teraz powaznie. Chcialem wszystkim przypomniec jak beznadziejne i archaiczne jest prawo dotyczace zwrotow. Wszystki rzady traktuja nas sprzedawcow jak smieci. Zacznijmy sie szanowac i odmawiajmy bezsensownych zwrotow. Tyle w temacie. (moze czasami warto jest walczyc z wiatrakami?)

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

przeczytalem. Zanim zostalem sprzedawcom mialem wiare w ludzkosc. Po ponad roku sprzedazy na allegro wiem, ze w naszym spoleczenstwie jest tylu ciemnych ludzi, ze nasz gatunek nie ma przyszlosci. Przykro mi, ale taka jest prawda. Po wiadomosciach od klientow i telefonach doslownie nienawidze ludzi. Teraz juz nawet nie odbieram telefonow, zeby nie psuc sobie nerwow.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolekcjonerstw szybko Ci przeszło , po roku .... ba... po 10 latach kontaktu z klientami byłem pełen entuzjazmu , po 20 latach w dalszym ciągu wierzyłem w ludzi , powietrze mi zeszło po 30-stce

oznacz moderatorów

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

kiedys klient byl mniej roszczeniowy, To co dzisiaj dzieje sie w eccommerce to jakies nieporozumienie. Cebula az w oczy szczypie

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@kolekcjonerstw Musisz się przerzucić na krawaty. Klient w krawacie jest mniej awanturujący 😸

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@TomBanknoter w sensie jak stoi na palcach a krawat przybity do sufitu?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolekcjonerstw nie tylko net , mam stacjonarny z ponad 30 letnim stażem  i pod nosem lidra ... biedre, oszołoma i parę innych mniejszych sieciówek , Chłopie .... jakbym się miał przejmować tym co pacjenty gadają , hmmm .... siwizna to nic .... Tworki ..Tworki .... Tworki 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kolekcjonerstw nie możesz odmówić takiego zwrotu o ile jest bez podania przyczyny, ale musisz obniżyć zwrot kasy o brakującą rolkę papieru, a jeśli to reklamacja możesz odrzucić 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Oczywiscie kupujący będzie dochodził byśbpotrącił mu tylko za 5 listków z zaczetej rolki i 0 za rozerwane opakowanie

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@kostas11 Ale kolega chce zwrócić wszystko, w końcu tylko raz użyte 😎

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Ja za każdym razem jak klient zwraca przedmiot podnoszę cenę o 2 zł. Doszło do tego że z wartości 3zł doszedł do ceny 43 zł. Wtedy klient w wiadomości napisał mi żeby podnieść cenę na 45 zł bo on wtedy ma smarta. Aktualnie cena poszła w górę że hoho a nadal kupują chociaż jest on w wielu sklepach ale trzeba wiedzieć o co zapytać.

oznacz moderatorów

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

hehehe dobre.

oznacz moderatorów