anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mozna wrocic do zakonczonej dyskusji

zlot2
#7 Wielbiciel#
  • @w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_   . Witam . W dn 7 .01 sprzedającym zapewnił mnie ,że pieniądze zostały zwrócone lecz do dn dzisiejszego tj 10.01 nie otrzymałam zwrotu środków a nie można dodzwonić się do firmy ponieważ jest informacja o tym, że nie ma takiego nr .z resztą pod tym adresem też nie ma takiej firmy .proszę o możliwość powrotu do dyskusji ponieważ zostałam oszukana . Chcąc wrócić do dyskusji muszę wybrać produkt którego nie ma już na liście...pomocy !
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Halfrunt
#20 Guru#

Sprawdź na skrzynce pocztowej czy otrzymałaś e-mail od Allegro informującego o zleconym przez sprzedawcę zwrocie. Pieniądze na konto mogą "iść" nawet 5dni roboczych. Może sprawdź czy w zamówieniach/zwrotach na koncie Allegro jest zlecona wypłata. 

oznacz moderatorów

zlot2
#7 Wielbiciel#

Nie ma czegoś takiego ..niestety 

oznacz moderatorów

zlot2
#7 Wielbiciel#

Niestety nie wiedziałam o tym a też zaufałam sprzedającemu, że to zrobił.. dlatego wierzyłam w wiarygodność sprzedawcy zabawek dla dzieci ;/ a w wiadomościach też nie mam informacji o jakimkolwiek zwrocie . Mam nauczkę na przyszłość tylko to był prezent dla chrześnicy i dziecko bez zabawki i ja biedniejsza o 200 zł. Proszę o informację jak mogę to sprawę ponownie zgłosić do allegro 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

napisz dnich czyli do Allegro tutaj https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=0fa28eaa-6c78-4957-b77a-4f20cfc8d24c 

i poproś o ponowne otwarcie dyskusji.

 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Zawsze miej ograniczone zaufanie, nigdy nie zaszkodzi, moderacja Ci pomoże. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@zlot2 A kto Ci zamknął tą dyskusję? możesz wrócić jak Allegro ale jak sama, to po co, nigdy się nie zamyka dopóki sprawa się zakończy.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@zlot2 Widzę, że sprzedawca już odniósł się do Twojej wiadomości w dyskusji. Mam nadzieję, że teraz już sprawa zostanie szybko rozwiązana. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów