Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
7 sierpnia kupiłam łańcuszek do rolet, zapłaciłam. Po kilku minutach anulowałam pomyślnie zakup. Zgodnie z regulaminem powinnam otrzymać zwrot pieniędzy na konto w ciągu 2 dni, nie otrzymałam do tej pory. Sprzedawca twierdzi, że pieniądze do niego nie dotarły. Sprawdziłam wczoraj w banku, pieniądze zeszły z mojego konta. Próbuję skontaktować się z Allegro, mnożą przeszkody. Ostatnio podobno telefon, który podałam nie jest przypisany do mojego konta. Ten numer mam w Ustawieniach w Allegro, od 2020 roku. Co mogę zrobić, aby ktoś się ze mną skontaktował?…
@Client:92259844 Płatność do zamówienia nr ddc3d180-3514-11ee-a944-6b35980539c6 ma status nieudana. Jeśli pieniądze zeszły z Twojego konta, wrócą w ciągu kilku dni roboczych.
Płatność nieudana, jak wyszły to powinny w 3dni wrócić tam skąd wyszły.
Dziękuję! Mam wciąż nadzieję. Czekam 5-ty dzień. Przykre, że z Allegro nie otrzymałam na swoje pytanie odpowiedzi. Tłumaczono, że nie można się ze mną skontaktować, bo w Ustawieniach telefon się nie zgadza. Sprawdzałam, jest ten sam od 3 lat. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam!
Ustawowo sprzedawca ma 14dni na zwrot kasy od dnia odtąpienia licząc
W regulaminie dot. anulowania jest napisane 2 dni. I to nie jest ważne. Ważne, że aby otrzymać jakąś informację prowadziłam długą korespondencję mailową. Przykre.Pozdrawiam!
allegro to bylo kiedys ...dzis to firma ktora ma zarabiac