Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprzedawca poprosił mnie o usunięcie negatywnej oceny wzamian za zwrot 20% wartości zamówienia. Opinię usunęłam a sprzedawca dokonał zwrotu 30zł. Jednak wartość zamówienia to 179zł(bez przesyłki) a 20% z tej kwoty to 35,80zł. Czy mogę ponownie dokonać negatywnej oceny bo przecież nie będę domagać się tych 5,80zł ale zdenerwował mnie fakt, że sprzedawca nie dotrzymał umówionego słowa a zakupiony produkt był wadliwy i moja negatywna ocena była słuszna.
@Client:45011385 Tak, możesz. Nie wywiązał się z umowy.
Tak prywatnie nie rozumiem zachowania żadnej ze stron.
@Client:45011385 Tak, możesz ponownie dokonać negatywnej oceny. Po prostu wejdź w zakładkę Moje zakupy i ponownie wystaw komentarz do tej transakcji, o ile nie minęło 90 dni od zakupu.
A może dopytaj dlaczego otrzymana kwota jest niższa niż ustalona. Może sprzedawca poprostu się pomylił. Dlaczego od razu zakładasz złą wolę. Jak sprzedawca napisze, że oddana kwota jest ok, to wtedy jak najbardziej należy się negatyw.
Wysłałam maila z pytaniem dlaczego zwrot tyle wynosi, ale od dwóch dni nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.