Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwracam przedmiot i nigdzie nie ma informacji co powinno znaleźć się na paczce. W jaki sposób ją opisać?
Nie ma jak dobre wytłumaczenie problemu.... Teraz powróżę i pozgaduję czym zwracasz... Jak inpostem to na paczce piszesz bodajże 10cyfrowy kod do zwrotu, o etykietę zadba kurier. Jak masz możliwość to lepiej ją zwrócić w POPie niż paczkomacie, bo tam od razu nadadzą jej nowy kod, a kurier wyciąga kilka paczek naraz i czasem się myli.... Jak pocztą to drukujesz etykietę i naklejasz. Innych metod nie używałam to nie wiem.
Jak masz kod zwrotu, to możesz go napisać ale nie musisz, jak ma PP to masz etykietę.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nadal twierdzicie, że kupujący są dobrze informowani?
Przecież ten wątek ciągnie się od niepamiętnych czasów a problem powraca niczym bumerang Aborygena...
@magnolia-19 chodzi o zwrot do zamówienia nr e4051300-f550-11ed-bea6-b10621cf1edd?
Jeśli tak, to metodą dostawy są Allegro Paczkomaty InPost, więc w przypadku zwrotu wystarczy napisać kod zwrotu na przesyłce (dobrze jest podać też numer zamówienia, bo to pomoże sprzedającemu).
Tutaj znajdziesz informacje jak zwracać przedmioty w ramach Smart! dla wszystkich metod dostawy 🙂
A zwracasz towar z powodu...?
Bardzo dziękuję za pomoc. Towar przyszedł uszkodzony. Nim dokopałam się do tej dyskusji odpowiedź przyszła w mailu. Była to bardzo dokładną instrukcja wraz z kodami. Wcześniej przekopałam prawie całe Allegro i nic na ten temat nie znalazłam. Nawet nie mogłam znaleźć tej dyskusji. Dopiero dziś dostałam powiadomienie o niej mailem. Allegro wciąż potrzebuję dopracowania