anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy przysługuje mi zwrot pieniędzy

MAMY ROZWIĄZANIE!
pit39pit39
#9 Pomysłodawca#

już druga reklamacja agregatu od 12.052023r agregat u sprzedawcy (minęło 14 dni) na dziś nic nie wiadomo co z agragatem (podobno sprzedawca rozmawia z serwisem) nadmieniam że po pierwszej reklamacji usterka nie została skutecznie usunięta .

czy mogę na tym etapie zażądać zwrotu pieniędzy?

pozdrawiam Piotr

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pit39pit39 wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
pit39pit39
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pit39pit39 konsultuję Twoje zgłoszenie. Jak tylko otrzymam odpowiedź, niezwłocznie Ci ją przekażę. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pit39pit39 wracam do Ciebie z odpowiedzią. 🙂

W przypadku drugiej reklamacji z tytułu rękojmi na produkt możesz oczekiwać następujących rzeczy:

  • naprawy lub wymiany produktu
  • obniżki częściowej
  • całościowego zwrotu pieniędzy


Druga reklamacja różni się od pierwszej faktem, że po jej uznaniu sprzedawca nie może zmienić Twojego roszczenia. Nie musisz czekać na trzecią reklamację, aby oczekiwać całościowego zwrotu pieniędzy. Takie roszczenie możesz już zgłosić w drugiej reklamacji i sprzedawca nie ma prawa tego roszczenia zmienić. Może jedynie zaoferować Ci inne rozwiązania, jednak masz prawo odmówić i oczekiwać spełnienia swojego roszczenia.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
pit39pit39
#9 Pomysłodawca#

dziękuje za odpowiedź właśnie zgłosiłem do allegro w ,,dyskusji'' prosząc o pomoc w rozwiązaniu ,,problemu'' zobaczymy czy podzielą Twoje zdanie ....jestem dobrej myśli

oznacz moderatorów
pit39pit39
#9 Pomysłodawca#

dzień dobry dalej problem z moją reklamacją , otworzyłem dyskusje ale allegro nie zbyt jednoznacznie wypowiada się w końcu jak to jest ? moje żądanie zwrotu pieniędzy jest ZASADNE ? czy nie?

oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@pit39pit39 ja bym nie polegał na doradztwie Allegro. To firma, która łamie zapisy własnego regulaminu poprzez błędy z interpretacją jego zapisów. 😄

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@pit39pit39 nie kasę muszą zwrócić za 3 razem gdy objawi się ta sama usterka 
za 2 razem możesz dochodzić obniżenia ceny, ergo przysługuje ci rabat w rozsądnej kwocie. Oczywiście jeśli reklamacje były zgłaszane do sprzedawcy z tytułu rękojmi a nie gwarancji

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tak, możesz zażądać. Kiedy był zakup?

oznacz moderatorów
pit39pit39
#9 Pomysłodawca#

listopad 2022r

oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@pit39pit39 najważniejsze pytanie w tej sytuacji brzmi - czego zażądałeś w zgłoszeniu drugiej reklamacji? Nie to, co w tej chwili chcesz.

oznacz moderatorów
pit39pit39
#9 Pomysłodawca#

zgłosiłem dwie usterki które nie zostały usunięte w pierwszej reklamacji i jeszcze coś doszło 12.05...oddałem na reklamacje i do dziś nie mam sprzętu , więc zażądałem zwrotu pieniędzy  , sprzedający piątego czerwca odpowiedział że,,rozmawia z serwisem'' ale to i tak nie powoduje możliwości korzystania z agregatu

oznacz moderatorów