- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
już druga reklamacja agregatu od 12.052023r agregat u sprzedawcy (minęło 14 dni) na dziś nic nie wiadomo co z agragatem (podobno sprzedawca rozmawia z serwisem) nadmieniam że po pierwszej reklamacji usterka nie została skutecznie usunięta .
czy mogę na tym etapie zażądać zwrotu pieniędzy?
pozdrawiam Piotr

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pit39pit39 wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. 🙂
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pit39pit39 konsultuję Twoje zgłoszenie. Jak tylko otrzymam odpowiedź, niezwłocznie Ci ją przekażę. 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pit39pit39 wracam do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
W przypadku drugiej reklamacji z tytułu rękojmi na produkt możesz oczekiwać następujących rzeczy:
- naprawy lub wymiany produktu
- obniżki częściowej
- całościowego zwrotu pieniędzy
Druga reklamacja różni się od pierwszej faktem, że po jej uznaniu sprzedawca nie może zmienić Twojego roszczenia. Nie musisz czekać na trzecią reklamację, aby oczekiwać całościowego zwrotu pieniędzy. Takie roszczenie możesz już zgłosić w drugiej reklamacji i sprzedawca nie ma prawa tego roszczenia zmienić. Może jedynie zaoferować Ci inne rozwiązania, jednak masz prawo odmówić i oczekiwać spełnienia swojego roszczenia.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziękuje za odpowiedź właśnie zgłosiłem do allegro w ,,dyskusji'' prosząc o pomoc w rozwiązaniu ,,problemu'' zobaczymy czy podzielą Twoje zdanie ....jestem dobrej myśli
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzień dobry dalej problem z moją reklamacją , otworzyłem dyskusje ale allegro nie zbyt jednoznacznie wypowiada się w końcu jak to jest ? moje żądanie zwrotu pieniędzy jest ZASADNE ? czy nie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pit39pit39 ja bym nie polegał na doradztwie Allegro. To firma, która łamie zapisy własnego regulaminu poprzez błędy z interpretacją jego zapisów. 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pit39pit39 nie kasę muszą zwrócić za 3 razem gdy objawi się ta sama usterka
za 2 razem możesz dochodzić obniżenia ceny, ergo przysługuje ci rabat w rozsądnej kwocie. Oczywiście jeśli reklamacje były zgłaszane do sprzedawcy z tytułu rękojmi a nie gwarancji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, możesz zażądać. Kiedy był zakup?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
listopad 2022r
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pit39pit39 najważniejsze pytanie w tej sytuacji brzmi - czego zażądałeś w zgłoszeniu drugiej reklamacji? Nie to, co w tej chwili chcesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zgłosiłem dwie usterki które nie zostały usunięte w pierwszej reklamacji i jeszcze coś doszło 12.05...oddałem na reklamacje i do dziś nie mam sprzętu , więc zażądałem zwrotu pieniędzy , sprzedający piątego czerwca odpowiedział że,,rozmawia z serwisem'' ale to i tak nie powoduje możliwości korzystania z agregatu