Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po rozmowach ze sprzedającym dywan, jestem w szoku, pytania czy czesze dywan- nie, nie ma nic też w ofercie o czesaniu, nie prałam go, po prostu jest jak szmatka od pewnego czasu od chodzenia przez dziecko, zwykłego użytkowania, Jako przyczynę odrzucenia reklamacji uznano niewłaściwe użytkowanie, miała latać córcia nie tuptać po dywaniku/ ? Brak mi słów, do tego w opisach widać podobne zdjęcia dywanu do mojego i opis jak się zmienił jego wygląd na coraz gorszy. Jestem już bezsilna. Zobaczcie sami w opisach. Ja za szybko dałam pozytywną ocenę. Jak dalej walczyć o reklamację?
Możesz poprosić allegro o zmianę oceny dla sprzedawcy ,może wtedy zacznie inaczej śpiewać .
@Client:46248361 Możesz rozpocząć dyskusję ze sprzedającym, korzystając z tej zakładki. Jeśli nie uda się Wam osiągnąć porozumienia, będziesz mogła poprosić o wsparcie naszego pracownika.
@Client:46248361
Jaki dokładnie powód podano jako uzasadnienie odrzucenia reklamacji ?
Jeżeli "niewłaściwe użytkowanie" to na czym dokładnie ono miałoby polegać wg sprzedającego ?
Czy do zakupionej rzeczy była dołączona jakakolwiek instrukcja (ulotka) dotycząca jego użytkowania / konserwacji ?
Ile czasu minęło od zakupu ?
Jeżeli pytasz czy rękojmia obejmuje naprawę, to tak obejmuje, tu poczytaj: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Zakładasz dyskusje tam opisz swoje żądania: https://allegro.pl/dyskusje/nowa następnie napisz tu i poproś o usunięcie komentarza, wystawisz nowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...
Przejrzałem komentarze tego sprzedawcy. Na ponad 5500 ocen pozytywnych ma 9 negatywów i część w dodatku za nie jakoś towaru tylko za brak wysyłki zakupionego produktu. Jednym słowem bardzo porządny sprzedawca.
Dodatkowo inni kupujący wystawili oceny pozytywne jeżeli chodzi o ten sam produkt - sprawdziłem pierwsze 3 strony komentarzy i da się tam znaleźć podobne zakupy innych allegrowiczów.
Moja opinia jest taka, że kupująca chyba coś "kręci". Szanowna klientko, wszystko w miarę używania się zużywa. Nie ma tak, że po jakimś czasie od zakupu towar nie straci nawet % ze swoich bazowych wartości.
Napisałaś, że dziecko "tupta" po tym dywanie. Już to widzę, jak się coś wylało na niego 😉 i trzeba było go sprzątać na mokro itp.