anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedafca może mnie zablokować po wielokrotnych zwrotach?

excessively-frug
#12 Orędownik#

Hmmm, no nie mogę nic kupić u Janusza, blokada czy coś.

Nie mam smarta, ale kupując do paczkomatu mam darmowy zwrot, ja zwracam towar, a ten typ kasę i to wraz z kosztami dostawy. Wszystko było okej ale za dwudziestym którymś tam razem stop.

Oburzony czy co, przecież muszę zapoznać się z jego towarem przed zakupem, a ma mnóstwo fajnych rzeczy ponad 6000 ofert i to po kilka złotych za sztukę.

Gdzieś zgłosić taką blokadę.

 

Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Andrzej Sapkowski, Krew elfów
oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

LEW433
#21 Demiurg#

Wg prawa nie może ale jest taka lista na Allegro i zablokuje, nic nie zrobisz. Możesz próbować zakupu z innego konta.

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

za "dwudziestym którymś tam razem"......??? .........biedny ten "sprzedafca" i cierpliwy

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@excessively-frug skoro ma tyle fajnych rzeczy to po co zwracasz ? czemu nie kupiłeś wszystkich 20 razem i nie odesłałeś za jednym razem nie pasujących ? z Twojego opisu wygląda to na świadome działanie na szkodę sprzedawcy 😞 wiesz że sprzedawca jest już w plecy około 300 zł u mnie byś już po 3-4 zwrocie miał blokadę, a jak się z nią nie zgadzasz pozostaje Ci sąd 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

excessively-frug
#12 Orędownik#

@LEW433 napisał że sprzedawca nie ma prawa zablokować, a sądząc po ilości jego postów i punktów mu przyznanych jest bardziej wiarygodny. 

Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Andrzej Sapkowski, Krew elfów
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

tylko że wszystkich nie traktuje się opryskiem a szkodniki już tak 😛

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

 @excessively-frug Niestety ale LEW jak zwykle pisze bzdury > kupujesz i zwracasz > 20 razy? > czyli to robisz po prostu dla zabawy, a nie dla "zapoznania się z towarem" > a zakup z innego konta to zrobisz raz, bo też Cię zablokuje (są i inne dane poza nickiem)

Niestety, ale musisz zmienić podejście do zakupów, bo trafisz na więcej list MNK > ten był i tak cierpliwy > 20X?

"Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich" > skoro lepiej, to właśnie zaliczasz się do tego 1% blokowanych na MNK > powinieneś być happy

Czego sam nie pragniesz, nie czyń drugiemu > KONFUCJUSZ

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

No to już chyba najwyższy czas abyś przestał mu dokuczać ,marnować jego czas na pakowanie oraz koszty wystawiania czy promowania . Nikt nie chce być cały czas stratny.  

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@excessively-frug  może odmówić Ci sprzedaży ( wpisac na liste nieaktywnych kupujących) jeśłi uzna że  twoje działanie było celowym działaniena szkode jego firmy.

Teraz masz doskonałą okazje aby sie przekonać. Po prostu pójdz do sądu. Sad roztrzygnie czy kupowanie i zwracanie kilkadziesiąt razy jest działaniem zasadnym i korzystaniem z uprawnien wynikającycych z ustawy konsumenckiej czy tez jest jej nadużywaniem i celowym działniem na szkode tejże firmy.

No i bedziecie mieli jasną i klarowną sytuacje ........

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Ajć. Naciągnąłeś gościa na kilkaset złotych strat i masz pretensje?? Nie ładnie. Do tego ekolodzy już powinni pikietować pod Twoim domem! Ty wiesz ile to zmarnowanego paliwa, folii, taśmy... Ja mam wyrzuty sumienia że sporo zwracam, bo łachy na córkę kupuję, zwykle kiepsko opisane i sporo przez to wraca. Ale w sumie chyba przez 16 lat miałam poniżej 20 zwrotów, a tu tylko od jednej biednej firmy. To już chyba pod nękanie sprzedawcy podchodzi...

Zobacz sobie ile kosztują dopłaty do smarta i policz.

Zobacz ile kosztują materiały opakowaniowe i policz.

Zobacz ile kosztuje promowanie aukcji, tego też mu nikt nie zwróci.

Ile godzin pracy pracownika przy pakowaniu oraz przy obsłudze zwrotów stracił?

Ten sprzedawca miał świętą cierpliwość.

 

 

 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Ach i nie zauważyłam. Zwracał Ci za wysyłkę czyli oprócz tego co napisałam stracił jeszcze 200 zł za przesyłki... 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale ma prawo do zwrotu, dlaczego mu je zabieracie. Pytanie jest czy kupuje dla zabawy? tak samo sprzedajacy nie ma prawa do zablokowania ale zablokował, więc dlaczego tylko kupujący jest tym złym, a ile byście byli warci bez kupujących? Ja nie kupuje dla zabawy i nie sądzę żeby inni tak robili.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

jeśli uczyłeś się w szkole prawdopodobieństwa to powiedz jak bardzo prawdopodobnym jest żeby robiąc 20x zakupy u jednego sprzedawcy nic ci się nie spodobało i wszystko zwrócisz? a teraz w drugą stronę jak rośnie prawdopodobieństwo że sobie kupujący jaja robi w ten sposób i naciąga cię na koszty obsługi zamówień?

oznacz moderatorów

Client:111643463
#9 Pomysłodawca#

@LEW433 Nikt nikomu nie zabiera prawa do zwrotu. Jeżeli ktoś robi 20 zamówień i oddaje je częściowo, tworzy to szereg problemów do rozwiązania: zwrot pieniędzy, ponowne zmagazynowanie towaru, koszta, dodatkowa praca. Nie dziw, że niektórym mniejszym sprzedawcom po prostu to się nie opłaca, żeby obsługiwać zamówienia od kogoś, kto i tak nie zamierza ostatecznie niczego kupić. Klient jak najbardziej ma prawo do zwrotu i powinien mieć to prawo - tylko nie powinno to wyglądać w taki sposób, że ktoś tego prawa nadużywa. 

Disclaimer: nie jestem sprzedawcą.

oznacz moderatorów

smerfujemy
#10 Popularyzator#

@excessively-frug Nie dość, że naraziłeś sprzedającego na straty, to jeszcze go obrażasz nazywając "januszem" i "sprzedafcą". Wg tego co sam napisałeś (ponad 20 zwrotów), to ty jesteś januszem i pseudokópójącym

U mnie w sklepie stacjonarnym kupiłbyś tylko dwa razy - pierwszy i ostatni. A skargę mógłbyś napisać do najbliższego "składu desek"

Czasem - jak czytam takie wpisy - to przypomina mi się zdjęcie w sklepie z podpisem "tego klienta nie obsługujemy" - pewnie byś wisiał w sklepach w promieniu 50 km od punktu zamieszkania. Współczuję.🤡

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Ze względu na ilość zwrotów pewne produkty o wartości 1,23 zł sprzedaję po 45 zł ( wiecie - bo SMART 😂). Są dostępne w każdym sklepie technicznym, nawet tuż za rogiem. Inni zresztą robią podobnie dlatego osobiście rzadko kupuję na allegro.

Mistrzostwem jest produkt o wartości 0,06 zł również sprzedawany na sztuki po 45zł u jednego ze sprzedawców.

Po co handlować całymi wagonami jak lepiej drożej na sztuki.

oznacz moderatorów

Client:111940663
#2 Obserwator#

@excessively-frug 

Wyborny trolling, milordzie. Właśnie udowodniłeś, że typowy sprzedawca z tego forum nie zauważyłby sarkazmu nawet wtedy, kiedy ten podszedłby do niego i z całej siły kopnąłby go w tylną cześć ciała. 🤣

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Haha może sarkazm, może nie. Widzieliśmy tu już gorsze rzeczy. Dla mnie rządzi w pamięci klient, który pytał czy może wystawić negatywa za to iż karton w którym przyszły książki jest trudny do spakowania zwrotów. Cytuję: on może zapłacić nawet drożej ale kartony mają być łatwe do odsyłki... Ten Pan nie wiele mu ustępuje...

oznacz moderatorów

Client:111940663
#2 Obserwator#

@AnnaG-Antyki "Ten Pan nie wiele mu ustępuje..."

Ten Pan sobie z Was zakpił. Nie jest to specjalnie trudne, biorąc pod uwagę poziom merytoryczny tego forum.

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

taaaa.......... to poczytaj se inne wpisy "Tego Pana" na forum to może coś zatrybisz.............

oznacz moderatorów