anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedający kłamie o zwrotcie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
bartkov26
#9 Pomysłodawca#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Witam, pare dni temu dokonałem zakupu za pomocą BLIK. Po kontakcie ze sprzedającym okazało się, że niestety nie ma on towaru na stanie i anuluje zamówienie i zwróci pieniądze. Pod anulowanym zamówieniem widniała informacja, że sprzedawca zlecił zwrot środków i tyle. Nie dostałem żadnego potwierdzenia na e-mail (była widoczna informacja "Otrzymasz mejla, gdy sprzedający wyśle pieniądze.") Po dwóch dniach informacja zmieniła się na "Czy masz już zwrot pieniędzy? Jeśli nie masz, zapytaj sprzedającego." Sprzedający twierdzi, że zlecił zwrot. Gdy wczoraj do niego napisałem, że nadal nie dostałem nic na maila odpowiedział, że skontaktuje się z allegro i dowie się o co chodzi. Po paru godzinach odpisał, że środki dzisiaj powinny być dostępne.

Czy mogą Państwo po numerze zamówienia zobaczyć, czy sprzedający faktycznie zlecił zwrot? Mam wrażenie, że albo nie zlecił tego zwrotu albo po prostu nie wie, jak to zrobić.

nr zamówienia: 37f54a20-6aae-11ee-bab2-ad1dbfbca9d6

Pozdrawiam i z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bartkov26 jasne, już sprawdzam. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bartkov26 sprzedający zlecił zwrot 17.10. ale został on anulowany (niestety nie mam informacji z jakiego powodu). Dzisiaj zlecił go po raz drugi, więc pieniądze powinny pojawić się na Twoim koncie jutro, do końca dnia. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
bartkov26
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję ślicznie za pomoc 🙂

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bartkov26 cieszę się, że pomogłam pomóc i polecamy się na przyszłość 🙂 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
bartkov26
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ a jeszcze jedno pytanko, bo podobno powinienem dostać na maila informację od allegro, że sprzedający zlecił zwrot a niestety nie dostałem takiej informacji ani w przypadku, gdy zlecił zwrot 17.10 ani dzisiaj, czy to normalne? 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bartkov26 sprawdź dokładnie foldery spam, powiadomienia lub inne. Wiadomość zawsze wysyłana jest automatycznie w chwili zlecenia zwrotu, więc tak, powinieneś ją otrzymać. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
bartkov26
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ sprawdziłem dokładnie całą pocztę i nie dostałem wiadomości o zleceniu zwrotu przez sprzedającego, inne maile z allegro przychodzą bez problemowo.

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg#

@bartkov26 

Bo zapewne zlecił zwrot ale nadal nie ma środków na AF. Środki się zbierają do godz 24:00. Jeżeli nie uzbiera to e-mail wg mnie nie przyjdzie. Gdyby je zgromadził dopiero wiadomość otrzymasz. Jak mu się nie uda to albo niech wpłaca (jeżeli to konta firma) a jak prywatny to niech Ci przelewa na wskazane konto bezpośrednio. Tak mu napisz 🙂

oznacz moderatorów