Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam, pare dni temu dokonałem zakupu za pomocą BLIK. Po kontakcie ze sprzedającym okazało się, że niestety nie ma on towaru na stanie i anuluje zamówienie i zwróci pieniądze. Pod anulowanym zamówieniem widniała informacja, że sprzedawca zlecił zwrot środków i tyle. Nie dostałem żadnego potwierdzenia na e-mail (była widoczna informacja "Otrzymasz mejla, gdy sprzedający wyśle pieniądze.") Po dwóch dniach informacja zmieniła się na "Czy masz już zwrot pieniędzy? Jeśli nie masz, zapytaj sprzedającego." Sprzedający twierdzi, że zlecił zwrot. Gdy wczoraj do niego napisałem, że nadal nie dostałem nic na maila odpowiedział, że skontaktuje się z allegro i dowie się o co chodzi. Po paru godzinach odpisał, że środki dzisiaj powinny być dostępne.
Czy mogą Państwo po numerze zamówienia zobaczyć, czy sprzedający faktycznie zlecił zwrot? Mam wrażenie, że albo nie zlecił tego zwrotu albo po prostu nie wie, jak to zrobić.
nr zamówienia: 37f54a20-6aae-11ee-bab2-ad1dbfbca9d6
Pozdrawiam i z góry dziękuję.
@bartkov26 jasne, już sprawdzam.
@bartkov26 sprzedający zlecił zwrot 17.10. ale został on anulowany (niestety nie mam informacji z jakiego powodu). Dzisiaj zlecił go po raz drugi, więc pieniądze powinny pojawić się na Twoim koncie jutro, do końca dnia.
Dziękuję ślicznie za pomoc 🙂
@bartkov26 cieszę się, że pomogłam pomóc i polecamy się na przyszłość 🙂
@_HolaOla_ a jeszcze jedno pytanko, bo podobno powinienem dostać na maila informację od allegro, że sprzedający zlecił zwrot a niestety nie dostałem takiej informacji ani w przypadku, gdy zlecił zwrot 17.10 ani dzisiaj, czy to normalne?
@bartkov26 sprawdź dokładnie foldery spam, powiadomienia lub inne. Wiadomość zawsze wysyłana jest automatycznie w chwili zlecenia zwrotu, więc tak, powinieneś ją otrzymać.
@_HolaOla_ sprawdziłem dokładnie całą pocztę i nie dostałem wiadomości o zleceniu zwrotu przez sprzedającego, inne maile z allegro przychodzą bez problemowo.
Bo zapewne zlecił zwrot ale nadal nie ma środków na AF. Środki się zbierają do godz 24:00. Jeżeli nie uzbiera to e-mail wg mnie nie przyjdzie. Gdyby je zgromadził dopiero wiadomość otrzymasz. Jak mu się nie uda to albo niech wpłaca (jeżeli to konta firma) a jak prywatny to niech Ci przelewa na wskazane konto bezpośrednio. Tak mu napisz 🙂