Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam przedmiot i po dwóch dwóch dniach Allegrowicz Sprzedający anulował mój zakup. Czy tak moze zrobić? Twierdzi ze przedmiot miał za niską cenę i to ich błąd się wkradł, dlatego anulują mój zakup.
Sprzedający nie może anulować zakupu, może zwrócić Ci środki wówczas pozostaje sąd a piszesz że powołuje się na rażącą pomyłkę ceny tzn jaką?
Sprzedający może anulować zakup ponieważ allegro dało taką możliwość
Dziękuje za odpowiedz, ale wydaje mi sie ze jest to nie wporządku dla kupującego.
kupiłam przedmiot za 125 zł a zazwyczaj kosztują one 400 zł i w górę.
Nie może anulować zakupu, ale w tym przypadku nie wygrasz skoro jest taką różnica w cenie, wygra ...nawet w sądzie.
@arkadius69 To co pokazałeś na zrzucie jest tylko informacją dla sprzedającego > to po to, aby wiedział w razie czego co z transakcją ( jakby chciał kiedyś sprawdzić) > zaznaczenie tego w zamówieniach nic nie daje. Teoretycznie sprzedający nie może anulować transakcji > ale jak odda kasę to Allegro nie będzie interweniowało > dodatkowo powołał się na błąd w cenie > Tylko ten się nie myli, co nic nie robi.
@damienm89 to jest błąd na który się powołał sprzedawca, i sama zauważyłaś że cena jest niska 🙂 reguluje to KC i nic z tym nie zrobisz o ile odda Ci kasę 🙂
Tak kaskę oddał, ale szkoda ze taka sytuacja mi sie zdarzyła. Tak sie cieszyłam ze udało mi sie kupić w tak dobrej cenie 😉
Czasem tak się uda bo sprzedajacy się "wyzbywa" towaru ale tu jak nie chce wysłać to nic nie zdziałasz.
@damienm89 A czy tak ładnie się cieszyć z czyjejś pomyłki która mogła by przynieść mu dużą stratę?
Ty tak na serio? To Sprzedający jest mało uważny, to ja sie czuje tu oszukana.
Tak, oni na serio bo to są sprzedajacy.🤗
@LEW433 napisał(a):
Tak, oni na serio bo to są sprzedajacy.🤗
Dla elementarnej uczciwości nie ma znaczenia czy ktoś jest kupującym czy sprzedającym.
Pomylić się każdy może chyba warto to brać pod uwagę ..a może się mylę?
@damienm89 napisał(a):
Ty tak na serio? To Sprzedający jest mało uważny, to ja sie czuje tu oszukana.
Ludzie popełniają pomyłki i chyba nie trzeba na tym żerować.
Jak ktoś zgubi portfel z wypłatą a Ty go znajdziesz to też będziesz się cieszyć z darmowej "trzynastki" argumentując że właściciel portfela był "mało uważny" czy postarasz się zwrócić właścicielowi.
Sprzedający to też CZŁOWIEK ,może się pomylić, szybko naprawił pomyłkę i oddal pieniądze a Pani chce zyskać na stracie sprzedającego. To nieładnie, ale to pokazuje jakich kupujących "wychowało" sobie allegro poprzez absolutnie prokonsumencką politykę i system szantażujących przez kupującego komentarzy (negatywnych) , których nie można usunąć i często z powodu tylko jednego takiego negatywa Sprzedający tracą status Super Sprzedawcy. Właśnie dzięki takim osobom, które nie mają zrozumienia nawet dla najmniejszej pomyłki.
Czyli, że jak kupujący może anulować zamówienie to jest ok a sprzedawca to już jest be?
Czujesz się oszukana? A to nie jest tak ze chcesz wyłudzić towar po zaniżonej cenie?
Typowy kupujący 2022
@damienm89 Tak z ciekawości zapytam. Wyobraź sobie sytuację, że chcesz wystawić na Allegro telefon za 1000 zł. Przy wystawianiu popełniasz błąd, pomijasz jedno 0 i dajesz cenę 100 zł.
Ktoś kupuje, płaci i oczekuje wysyłki.
Co robisz?
Dzwonię na kolanach, proponuje rabat, przepraszam 10 razy i modlę się o brak negatywa…a tak poważnie:
„Nie oznacza to oczywiście, że przy pomyłce handlowca uda nam się kupić lodówkę o wartości 3 tys. zł. za 300 zł. Ochrona praw konsumenta nie może odbywać się poprzez rażące naruszenie praw przedsiębiorcy. Jeśli klient złożył zamówienie, a różnica pomiędzy ceną oferowanego towaru a jego faktyczną wartością jest bardzo duża, to poddaje w wątpliwość zgodność oferty z rzeczywistymi intencjami sprzedawcy. Kupujący mógł z łatwością zauważyć, porównując oferty, że cena niższa o kilka rzędów jest pomyłką i żądanie wydania towaru będzie wtedy nadużyciem prawa”