Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w grudniu zakupiłam kartkę u sprzedającego, której nie dostałam. Jak się okazało, kartka była wysyłana elektronicznie, o czym nie zauważyłam w opisie, jednak za dostawę trzeba było dodatkowo zapłacić. Sprzedający po dniu zwrócił pieniądze z informacją, że kartki były sprzedawane rok temu. Po tym, postanowiłam ocenić zakup, że sprzedający sprzedaje produkty, których nie ma na stanie. Dziś dostałam takie pismo:
"Dzień dobry, wyjaśniliśmy sytuację powyżej, nie zrozumiała Pani treści ogłoszenia, w której było jasno napisane, iż są to kartki wysyłane na maila. Wystawila Pani negatywną opinie naszej firmie powodując znaczny spadek obrotów, gdyż wpłynęła ona bezpośrednio na jakość sprzedaży. Napisała Pani, że mamy wystawione produkty, których nie mamy na stanie, co jest kompletną nieprawdą. W związku z działaniem na niekorzyść firmy i realny spadek obrotów wychodzimy z uprzejmą prośbą o usunięcie oceny do niedzieli tego tygodnia, w przeciwnym razie otrzyma Pani pismo od naszego prawnika w związku z działaniem na niekorzyść naszej firmy.
Z pozdrowieniami,
XYZ"
Co najlepiej zrobić w tej sytuacji, usunąć opinię czy zgłosić sprawę do Allegro.
Jak najbardziej sprzedawca ma prawo pozwać kupującego do sądu za wystawiony komentarz. Jednakże musi być najpierw próba polubownego rozwiązania sporu (dlatego sprzedawca przysłał takie pismo).
A i Allegro nie ma prawa w to interweniować. Prawo do rozpatrzenia sporu przez niezależny sąd, jest prawem konstytucyjnym i jednym z podstawowych praw człowieka.
@Client:115549640 Ma prawo, nie przejmuj się tym to jakieś pismo zaciągnięte z internetu, nie pójdzie da sądu, nic nie ugra, wiele jest tu wątków o tym przeszukaj poczytaj i nie usuwaj.
@Client:115549640 Przecież tu sprzedawca nic nie grozi tylko prosi a potem informuje o możliwych konsekwencjach zgodnie z prawem. Każdy ma prawo do obrony .
Cześć, @Client:115549640. Proszę, podeślij numer zamówienia, którego dotyczy otrzymane pismo.
A jak cię nie uprzedzi, pójdzie do sądu, to będziesz lamentować wniebogłosy że nie uprzedził
- w grudniu zakupiłaś kartkę „której nie dostałaś”
- okazało się że dostałaś tylko nie doczytałaś treści oferty
- wystawiłaś komentarz „nie polecam” w którym niezgodnie z prawdą napisałaś, że sprzedający oferuje towary których nie posiada
Co chcesz zgłaszać do Allegro? To że nie doczytałaś treści oferty i wystawiłaś komentarz niezgodny z prawdą?
Czy to że sprzedający podejmuje (zgodne z prawem) kroki w celu obrony siebie i dobrego imienia swojej firmy?
🙉
Kartki nie dostałam ani w formie fizycznej, ani elektronicznej. Sprzedający po dniu zwrócił pieniądze z informacją o braku towaru i o tym, że był on dostępny rok temu. Który sprzedawca ponad rok trzyma oferty, których nie posiada?
Opinia dotyczyła braku produktu, dopisałam jednak, że plus dla sprzedającego za szybki zwrot pieniędzy. Opinia nie polecam. 4 gwiazdki obsługa kupującego. 1 gwiazda zgodność z opisem.
Faktycznie, to że kartka zostanie wysłana elektronicznie (nie została) znajdowało się w opisie, jednak za dostawę do paczkomatu trzeba było dodatkowo zapłacić, co wydawało się mylące. Dodam, że w sposobie dostawy nie widniała opcja wysyłki elektronicznej.
@Client:115549640 Ok no teraz to wygląda nieco inaczej ale z pierwszego postu nic takiego nie wynikało 😉
Jeśli było tak jak piszesz to ja bym mu odpowiedział screenem z informacją o zwrocie środków z powodu braku towaru na stanie i życzył powodzenia w sądzie - w końcu chyba najbardziej ubodło go to, że „Napisała Pani, że mamy wystawione produkty, których nie mamy na stanie, co jest kompletną nieprawdą.”