anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedający może wymagać kontaktu mailowego w przypadku reklamacji?

Client:124617933
#8 Zapaleniec#

Czy w przypadku niezgodności otrzymanego produktu z opisem i chęci zgłoszenia reklamacji sprzedający może wymagać kontaktu drogą mailową ze swoim wewnętrznym działem reklamacji? Czy w przypadku kontaktu drogą mailową obowiązuje mnie działanie Allegro Protect? Sprzedający naciska na kontakt drogą mailową zamiast przez Dyskusje Allegro.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Barzy_TPI
#13 Ambasador#

Prawdopodobnie sprzedawca próbuje załatwić sprawę polubownie, bo wątpliwym jest, żeby był on aż takim "służbistą", żeby wymagać oficjalnego kontaktu z jego działem reklamacji.

oznacz moderatorów

Client:124617933
#8 Zapaleniec#

Dobrze w takim razie gdy jasno dwukrotnie zaznaczyłem że chciałbym zgłosić reklamacje za pomocą dyskusji allegro to jest mi to notorycznie odmawiane i na siłę jestem przekierowywany na korespondencję mailową gdzie obawiam się że taka korespondencja mailowa może osłabić moją możliwość korzystania z Allegro Protect.
Przeczytałem w internecie że Allegro Protect działa na zasadach opartych na komunikacji w ramach platformy.
Dodatkowo zgodnie z ich regulaminem reklamacji będę musiał czekać dłużej na odpowiedź niż w przypadku Allegro Dyskusje.

oznacz moderatorów

Barzy_TPI
#13 Ambasador#

Sprzedawca nie może odmówić zgłoszenia reklamacji na czacie dyskusji. Może jedynie próbować, ale to nie zmienia faktu, że złożenie reklamacji w dyskusji jest jak najbardziej skuteczną formą złożenia reklamacji. I w tej sytuacji lepiej otworzyć dyskusję i złożyć tam reklamację, bo takie "naciski" sprzedawcy są trochę podejrzane.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:124617933 Jeśli zaproponowane przez sprzedającego rozwiązanie nie przyniesie satysfakcjonujących Cię efektów, będziesz mógł rozpocząć dyskusję. Te sprawy się nie wykluczają.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:124617933
#8 Zapaleniec#

Dyskusje już rozpocząłem jednakże mimo dwukrotnego zaznaczenia że chciałbym zgłosić reklamacje za pomocą dyskusji allegro to jest mi to notorycznie odmawiane i na siłę jestem przekierowywany na korespondencję mailową gdzie obawiam się że taka korespondencja mailowa może osłabić moją możliwość korzystania z Allegro Protect.
Przeczytałem w internecie że Allegro Protect działa na zasadach opartych na komunikacji w ramach platformy.
Dodatkowo zgodnie z ich regulaminem reklamacji będę musiał czekać dłużej na odpowiedź niż w przypadku Allegro Dyskusje.

 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:124617933 odpowiedź na reklamację musi zostać udzielona w ciągu 14 dni. Samo to że będziesz prowadził dyskusję nie oznacza że zostanie Ci ona udzielona szybciej - jedyne co to sprzedający ma obowiązek odpowiadania na wiadomości w ciągu 24 godzin ale nie musi to wcale przyspieszyć rozpatrzenia reklamacji. 

oznacz moderatorów

Client:124617933
#8 Zapaleniec#

Sam fakt obowiązku odpowiedzi w ciągu 24 godzin jest dla mnie bardzo korzystny i ważny

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:124617933 Oczywiście rozumiem to.
Zwracam jedynie uwagę, że sprzedający może na każde Twoje pytanie odpowiadać np. "reklamacja jest w trakcie rozpatrywania przez odpowiedni dział" - swój obowiązek odpowiedzi będzie miał spełniony i nic nie zostanie przyspieszone.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:124617933 W dyskusji na mail sprzedający Cie odsyła, niech odsyła Ty pisz w dyskusji swoje, poproś o pomoc Allegro i czekaj te 14dni a wówczas jak sprzedający nie ustosunkuje się do reklamacji odznacz dyskusję jako nierozwiązana.

oznacz moderatorów