Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupiłam 2 komplety pościeli. Sprzedający wysłał mi inne niż zamówione. Przy załatwianiu tematu zwrotu towaru poinformował mnie, że oferty z których skorzystałam mają zle ceny, no ktoś zaniżył wartość produktu i, że nie sprzeda mi tych kompletów w cenie, która zapłaciłam przy zakupie z oferty. Czy moze tak zrobić? Wydaje mi się to nieuczciwe...
@Aneta_Baraniecka Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. On nie może zmieniać ceny po zakupie i nie może wysłać tańszych, innych produktów w zamian. To są nieuczciwe kombinacje, ale na takich są metody. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i w nim zgłoś reklamację. Poproś tam następnego dnia o pomoc pracownika Allegro. Domagaj się od sprzedawcy dosłania na jego koszt towaru zakupionego w cenie z dnia zakupu. Sprzedający ma obowiązek wypowiedzieć się w sporze. Gdyby nie dosłał, musi Ci oddać wszystkie koszty, czyli za towar i obie wysyłki.
Coraz więcej takich wątków, gdzie sprzedający odmawiają dostawy zakupionych towarów, a Allegro nie wyciąga wobec nich dotkliwych konsekwencji, choć ma taką możliwość.
Gdyby Dyskusja nie rozwiązała problemu, zakończ ją po 14 dniach jako nierozwiązaną i wystaw sprzedawcy negatywny komentarz. Odczuje to na statystykach i jakości swojej sprzedaży.
Dziękuję bardzo, właśnie opisałam naszą rozmowę telefoniczną i poprosiłam o pomoc w dyskusji allegro