Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ok, dzięki za odpowiedź. Nasuwa mi się wniosek że jak jest dobrze to jest dobrze, gorzej jak zaczyna się orobkrm. I wygląda na to że wcale nie jest tak super bezpiecznie jak mi się wydawało, liczyłam że po tych wszystkich usprawnieniach przez lata jest teraz bezpiecznie, ale widzę że niektórzy nadal robią co chcą. Nie rozumiem tylko dlaczego sprzedawca nie wyznaje zasady klient ma zawsze rację, mnie tak uczyli. Większość sprzedających respektuje nawet drobne reklamacje za 3 zł, pierwszy raz spotykam się z taką arogancją. Co chce uzyskać nie wiem. Na pewno straci klienta i być może jeszcze więcej. Jaki sens takiego zachowania. Jak się ustrzec przed takimi osobami?
lekcje o tym, że klient ma zawsze rację, można włożyć między bajki.
Klient w dyskusji: dostałem towar niezgodny z zakupem. Czmeu? Bo na kartonie jest żelazko a kupowałam książki. A zaglądała królewna do środka? Miałam je wysłać luzem?
Klient nr 2 w dyskusji: nie mogę złożyć urządzenia. Prosze o wymianę, W instrukcji napisano, że w celu zwolnienia blokady należy nacisnąć przycisk. Ale jkai przycisk?
Kolejny: nie otrzymał monet. A zrobila Pani zakup z aplikacji (wtedy była taka akcja promocyjna). Klient: nie. a powinnam?
I w każdym ztych przypadków oberwałabym zwrotem, bo klient ma rację????
O czym rozmawiacie panowie ? każdy sprzedający to oszust i złodziej ? kupujący ma zawsze rację i wszystkie reklamacje są zasadne ?