anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedający poniesie koszt Allegro Protect ?

jerry2243
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

jerry2243
#7 Wielbiciel#

Ok, dzięki za odpowiedź. Nasuwa mi się wniosek że jak jest dobrze to jest dobrze, gorzej jak zaczyna się orobkrm. I wygląda na to że  wcale nie jest tak super bezpiecznie jak mi się wydawało, liczyłam że po tych wszystkich usprawnieniach przez lata jest teraz bezpiecznie, ale widzę że niektórzy nadal robią co chcą. Nie rozumiem tylko dlaczego sprzedawca nie wyznaje zasady klient ma zawsze rację, mnie tak uczyli. Większość sprzedających respektuje nawet drobne reklamacje za 3 zł, pierwszy raz spotykam się z taką arogancją. Co chce uzyskać nie wiem. Na pewno straci klienta i być może jeszcze więcej. Jaki sens takiego zachowania. Jak się ustrzec przed takimi osobami?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

lekcje o tym, że klient ma zawsze rację, można włożyć między bajki.

Klient w dyskusji: dostałem towar niezgodny z zakupem. Czmeu? Bo na kartonie jest żelazko a kupowałam książki. A zaglądała królewna do środka? Miałam je wysłać luzem? 

 

Klient nr 2 w dyskusji: nie mogę złożyć urządzenia. Prosze o wymianę, W instrukcji napisano, że w celu zwolnienia blokady należy nacisnąć przycisk. Ale jkai przycisk?

 

Kolejny: nie otrzymał monet. A zrobila Pani zakup z aplikacji (wtedy była taka akcja promocyjna). Klient: nie. a powinnam?

 

I w każdym  ztych przypadków oberwałabym zwrotem, bo klient ma rację????

oznacz moderatorów

euro-mastermax
#7 Wielbiciel#

O czym rozmawiacie panowie ?  każdy  sprzedający  to oszust i złodziej ?   kupujący  ma zawsze rację i wszystkie reklamacje są zasadne ?

oznacz moderatorów