Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Proszę o informacje w sprawie zakupu.
Jeżeli zdecyduję się zwrócić zakupiony towar na własny koszt bez podania przyczyny czy sprzedający jest zobowiązany do zwrotu całości sumy wraz z kosztami przesyłki które zostały doliczone do ceny.
dziękuję za informacje
Tomasz
@rvtomek Jeżeli na własny koszt to sprzedający zwraca Ci koszt zakupu wraz z dostawą, czyli tyle ile zapłaciłaś sprzedawcy. Koszty odesłania pokrywasz Ty, jak masz Smarta to za darmo.
@rvtomek Przy zwrocie towaru sprzedawca oddaje koszt towaru + koszt wysyłki do kupującego. Jeśli kupujący wybrał droższą przesyłkę, można oddać koszt najtańszej, jaką ma się w ofercie.
Jeśli zamawiałeś towar do paczkomatu InPost, wówczas za pośrednictwem Allegro i innych firm, które taką możliwość udostępniają, możesz bezpłatnie wygenerować kod zwrotu i przesyłkę zwrócić za darmo 🙂
I komu mam wierzyć przed chwilą dostałem informacje , że zwraca też za przesłkę
@rvtomek Jeżeli zakup konsumencki, masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny, sprzedawca oddaje koszt zakupu + koszt wysyłki do Ciebie (tyle ile mu zapłaciłeś), jeżeli masz zakup w Smarcie masz zwrot darmowy, jeżeli wysyłasz na swój koszt, obciąża to Ciebie: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/najwazniejsze-informacje-o-zwrot...
@rvtomek w skrócie to otrzymujesz tyle ile zapłaciłeś dla sprzedawcy.
I tu jest problem sprzedająca wcisnęła ( tak wiem widziałem co klikałem) najdroższą przesyłkę. Według ceny jaką mi naliczyli powinny być dwie przesyłki i tak mnie skasował 2 × 23 z groszami, a wysłał jedną przesyłką ale skasował jak za dwie i to według mnie nie jest ok.
A przy zwrocie oczywiście zwrócą mi najtańszą przesyłkę bo takie mają chyba prawi
Prawo
@rvtomek czy możesz podać numer oferty? Na Twoim koncie nie widzę takiego zakupu, czy założyłeś Sprzedającemu dyskusję?
Dziękuję za kontakt
Właśnie rozmawiałem ze sprzedawcą i zostało wszystko wyjaśnione. Sprzedawca zwróci różnice w przesyłce. Dziękuję za pomoc
Pozdrawiam Tomasz
@rvtomek no to super, cieszę się, że udało się rozwiązać problem 🙂 Pozdrawiam!
Z tym zwrotem kosztów dostawy jest coś nie tak.... Przykład: ktoś kupił odemnie rzecz o wartości 20zł, nie załapał się na smarta więc pokrył koszt wysyłki 9,99zł. Następnie po odbiorze odstapił od zakupu bez podania przyczyny i zwrócił towar. I teraz tak: Allegro ONE pobrało 9,99 za paczkę więc moje środki to 20zł minus prowizja, po zwrocie powinienem oddać 29,99 bo tyle zapłacił kupujący więc jestem 9,99zł do tyłu ponieważ allegro zwraca mi prowizję, a allegro one nic... Uważam, że usługa dostawy została wykonana ponieważ kupujący odebrał paczkę bez zastrzeżeń i nie da się jej "zwrócić" i powinienem oddać tylko koszt zakupu towaru. A dlaczego jest inaczej może mi ktoś wyjaśni?
@softbit0238 jeśli jesteś przedsiębiorcą , a klient konsumentem Masz zwrócić najniższy koszt dostarczenia i kropka , nie zrobisz tego to popełnisz wykroczenie
a ze najniższy oferowany koszt dostawy to 0 ( smart) a kupujący wybrał np listem poleconym za 7,99 to kosztów wysyłki mu nie zwracasz bo mógł wybrać za 0 zł .
smart jest z tego wykluczony. Zwracasz najniższy dostępny oprócz smarta.
smart jest wykluczony bo?? Sprzedawca oferuje dostawę za 0 zł i już. A ze kupujący z niej nie skorzystał to nie problem sprzedawcy,. jest nawet jakis wyrok sądu w tej sprawie
@VEARS to zwracaj 0 zł z argumentacją smarta 🙂 każdy ma wybór