Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Proszę o informacje w sprawie zakupu.
Jeżeli zdecyduję się zwrócić zakupiony towar na własny koszt bez podania przyczyny czy sprzedający jest zobowiązany do zwrotu całości sumy wraz z kosztami przesyłki które zostały doliczone do ceny.
dziękuję za informacje
Tomasz
@rvtomek Jeżeli na własny koszt to sprzedający zwraca Ci koszt zakupu wraz z dostawą, czyli tyle ile zapłaciłaś sprzedawcy. Koszty odesłania pokrywasz Ty, jak masz Smarta to za darmo.
@rvtomek Przy zwrocie towaru sprzedawca oddaje koszt towaru + koszt wysyłki do kupującego. Jeśli kupujący wybrał droższą przesyłkę, można oddać koszt najtańszej, jaką ma się w ofercie.
Jeśli zamawiałeś towar do paczkomatu InPost, wówczas za pośrednictwem Allegro i innych firm, które taką możliwość udostępniają, możesz bezpłatnie wygenerować kod zwrotu i przesyłkę zwrócić za darmo 🙂
I komu mam wierzyć przed chwilą dostałem informacje , że zwraca też za przesłkę
@rvtomek Jeżeli zakup konsumencki, masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny, sprzedawca oddaje koszt zakupu + koszt wysyłki do Ciebie (tyle ile mu zapłaciłeś), jeżeli masz zakup w Smarcie masz zwrot darmowy, jeżeli wysyłasz na swój koszt, obciąża to Ciebie: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/najwazniejsze-informacje-o-zwrot...
@rvtomek w skrócie to otrzymujesz tyle ile zapłaciłeś dla sprzedawcy.
I tu jest problem sprzedająca wcisnęła ( tak wiem widziałem co klikałem) najdroższą przesyłkę. Według ceny jaką mi naliczyli powinny być dwie przesyłki i tak mnie skasował 2 × 23 z groszami, a wysłał jedną przesyłką ale skasował jak za dwie i to według mnie nie jest ok.
A przy zwrocie oczywiście zwrócą mi najtańszą przesyłkę bo takie mają chyba prawi
Prawo
@rvtomek czy możesz podać numer oferty? Na Twoim koncie nie widzę takiego zakupu, czy założyłeś Sprzedającemu dyskusję?
Dziękuję za kontakt
Właśnie rozmawiałem ze sprzedawcą i zostało wszystko wyjaśnione. Sprzedawca zwróci różnice w przesyłce. Dziękuję za pomoc
Pozdrawiam Tomasz
@rvtomek no to super, cieszę się, że udało się rozwiązać problem 🙂 Pozdrawiam!