
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przedmiot w zakładce moje zakupy widnieje jako "zakup anulowany" natomiast sprzedawca zażądał zapłaty za przedmiot. Czy dopóki opcja "anuluj zakup" jest aktywna to oznacza, że sprzedawca nie rozpoczął realizacji kupna?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Zebu5 Po anulowaniu zakupu sprzedawca nie ma prawa żądać zapłaty. Jeśli żąda, zgłoś go tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Nagle przestanie żądać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może wybrałeś opcję za pobraniem a sprzedawca szybko wysłał i teraz nie ma kasy i towaru. Płacić nie musisz ale towar w razie by do ciebie dotarł trzeba go sprzedawcy odesłać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, na pewno nie jest to zakup za pobraniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Zebu5 nie może żądać, bo anulowanie to odstąpienie od umowy, chyba że masz jego towar to jak najbardziej trzeba zapłacić lub go odesłać niezwłocznie nie później niż 14 dnia od anulowania 🙂
Κώστας