Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przedmiot w zakładce moje zakupy widnieje jako "zakup anulowany" natomiast sprzedawca zażądał zapłaty za przedmiot. Czy dopóki opcja "anuluj zakup" jest aktywna to oznacza, że sprzedawca nie rozpoczął realizacji kupna?
@Zebu5 Po anulowaniu zakupu sprzedawca nie ma prawa żądać zapłaty. Jeśli żąda, zgłoś go tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Nagle przestanie żądać.
Może wybrałeś opcję za pobraniem a sprzedawca szybko wysłał i teraz nie ma kasy i towaru. Płacić nie musisz ale towar w razie by do ciebie dotarł trzeba go sprzedawcy odesłać.
Nie, na pewno nie jest to zakup za pobraniem
@Zebu5 nie może żądać, bo anulowanie to odstąpienie od umowy, chyba że masz jego towar to jak najbardziej trzeba zapłacić lub go odesłać niezwłocznie nie później niż 14 dnia od anulowania 🙂